Klusbabes 17!!

Jacqy dat zijn goede berichten meid van je temperatuur !!!! Het word wel weer eens tijd voor een zwangere babe he .........

Mamoetje, heerlijk he, mannetje in de keuken. Ik zit ook heeeeeerlijk op de bank.

Ach die lieverd was zo blij dat mn bloeddruk zo gezakt was en dat we als het zo blijft volgende maand weer mogen klussen dat ie net zei dat ie wou dat ik meer rust nam en alleen nog maar leuke dingen ga doen !!!! Klinkt erg verleidelijk he .....haha

Kusssss

De bel klonk net.......mag aan tafel haha. Tot straks meiden

Kusje van mij

mamoetje, ik weet dat tempen niet altijd betrouwbaar is, maar ben ondertussen ook al weer in ronde 8. En heb geen zin dat als ik na een jaar naar de HA ga, ik te horen krijg ik zie u over 3 maanden met temp lijsten! Dan heb ik het maar vast gedaan,  want ze willen het zeker hebben! dus vandaar, doe het liever ook niet hahaha
Lekker dat je mannetje aan t koken is!

Haha.. mocht je eigenlijk helemaal neit klussen of alleen veilig??

Maar ben echt blij voor je dat ie weer naar beneden is.. Volgende ronde is jou ronde happy let maar op..

xxx mamoetje

Eetsmakkelijk happy

ik denk dat wij ook zo aan tafel gaan.. teminste dat hoop ik ik barst   van de honger..

eh je al gegeten jacy?

xxx

ik ben nu aan t eten, ben alleen thuis, dus lekker achter de pc!!

ja dat doe ik dan ook altijd ja.. alleen meestal komen de katten dan mee eeten.. teminste proberen ze..

Wel goed datje dan inderdaad nu al gaat tempen.. denk dat als het bij mij zover komt dat ik dan ook al gan beginnen..
Ben alleen niet zo'n ochtend mens.. hihi

Wat eet je?

ik eet lekker soep met broodje kaas! heerlijk makkelijk!
Ik vind t wel fijn dat ik nu alvast aan t tempen ben. In t begin vond ik t maar niets, maar nu maakt t me niet meer uit. Doe het met mijn slaperige hoofd gewoon! hihi

ik las net op een ander topic van je "probleem" . Lastig hoor meid! Ik zou als ik jou was wel een keer met je mannetje erover gaan   praten. Misschien verklaart het dan een hoop. Want nu haal je je van alles in je hoofd!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan