Klusbabes 17!!

Lin, blijft wel spannend hoor !!!!!! Het wordt nu echt wel weer eens tijd voor een zwangere klusbabe !!!! Ok, ik duim dapper door meisje .....

Sterretje, haha lief klein konijntje .......Tjonge als je in vlaardingen bent geweest was je wel heeeeeeel dichtbij zeg !!! Oh, had je wel willen zien hoor !!!! haha nieuwsgierig he ...Waar woon jij nou ? Misschien heb je het al wel eens verteld maar, weet het ff niet

Kusss happy

sterretje: leuk he dat phoebe en happy elkaar gaan ontmoeten ik ben er helemaal zenuwachtig voor hahaha, en ik zei al dat phoebe foto's van happy moet maken en op hyves zetten dan weten we ook hoe happy er uitziet

xxx

Iedereen is weg geloof ik. Dan nog maar snel even strijken en zo.
Ik mag trouwens de doos bij prenatal ophalen. Ik ben benieuwd.
@happy: ik hoop voor je dat je heerlijk kunt liggen vannacht. Ik heb laatst een voedingskussen gekocht. WARNING Test die stomme dingen in de winkel uit. Hij is hartsikke dik en ligt dus helemaal niet lekker en er zit een extra hoes bij en die krijg je er niet eens om heen. Dus haal lekker zo'n winkelbediende. Als het hun niet lukt, lukt het jou ook niet.
@rimke: weer hoofdpijn meid. Rust goed uit en drink veel. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.

Haha echt een eigenschap van de babes he .....nieuwsgierig zijn !!!!!! Zal het echt aan haar vragen hoor linnie

Pffff, ik ben er ook zenuwachtig voor hoor !!!! Hahah straks is het oemand waar ik al jaaaaaaren ruzie mee heb, ga me nu wel van alles in mn hoofd halen he hihi. Stom he, ben bang als we dan bij elkaar zitten , we niet weten wat we moeten zeggen............o was het maar vast morgen

@linda: foto's zijn leuk ja. Want happy zit niet op hyves. Ik trouwens ook niet. Voor de rest echt iedereen?
@happy: ik heb het nooit gezegd, maar je zou het moeten weten

Lijkt me nu wel leuk om te raden hoe happy eruit ziet. Ik denk bruine haren en een lengte van ongeveer 1.68????

hhaahah ik nieuwsgierig, hoe kom je daar nou bij

sterretje: zo'n voedingskussen vond ik totaal geen succes, ik had dat toen in het ziekenhuis gebruikt en ik had er over na zitten te denken om het thuis te gaan gebruiken maar toen in het ziekenhuis was ik al genezen ik vind het ondingne
wel handig voor als je je kleine wil laten leren zitten haha

xx linda

Hihi sterretje kom ik nu heeeeeel dom over, weet het ff niet, zal er nog eens goed over nadenken !

Linnie, hoe denk jij dat ik eruit zie dan ?

Terug
Bovenaan