Klusbabes 17!!

GEWELDIG dat de naam is veranderd! Zijn er weer een heleboel meiden rustig denk ik.

Ik ga er ook mee stoppen...voel nu al spierpijn van het steppen hihi.

Slaap lekker iedereen!!

Kruimels, ga maar snel je paarden hooi geven, hoor ze hier nog bonken!

XX

als het hoekhuis vanaf de straat zeg maar nummer 1 is die daarnaast nummer 2 (enz) wonen wij op nummer 5
Voor welk huis zijn jullie dan wezen kijken?

Mamoetjel; heb net je topic gelezen.
Nou ik heb hier een man zitten die er wel pap van lust haha. Hij wil t liefst elke dag sexen. Ik moet zeggen, we hebben al 14 jaar een relatie. We hebben ook wel eens maanden gehad dat we helemaal NIET sexten. De afgelopen maanden hebben we nog nooit zo veel gesext als daarvoor. De ei-week is toch wel beetje dat je op commando sext. De 1e keren vindt ik t nog wel leuk, maar daarna ben ik er ook klaar mee hoor tot de NOD week dag haha.

Maar goed, aan mijn verhaaltje heb je dus ook niks. Als jullie niet hoeven te klussen, reageert hij dan ook zo, of heeft hij dan juist wel zin? Misschien is hij er toch nog niet zo aan toe? Ik hoop dat jullie er nog eens goed over praten, en dat alles goed komt
succes meis

zo, ga er ook weer even vandoor. Even was ophangen

Ik voel me trouwens zo vet vandaag. heb t idee dat ik kilooooos ben aangekomen. Soms heb ik t idee dat ik gewoon al 6 weken zwanger ben...
haha wat een bak als dat echt zo zou zijn...

nou ladys. niet te veel kletsen, is niet meer bij te houden hoor

x Bi

zo, ga er ook weer even vandoor. Even was ophangen

Ik voel me trouwens zo vet vandaag. heb t idee dat ik kilooooos ben aangekomen. Soms heb ik t idee dat ik gewoon al 6 weken zwanger ben...
haha wat een bak als dat echt zo zou zijn...

nou ladys. niet te veel kletsen, is niet meer bij te houden hoor

x Bi

he meiden,

krijg het niet bijgelzen joh. we zitten alweer op 8 pagina's beetje bezopen he.
gezellige boel dat wel.

bieb fijn dat je contract word verlengd.
jacqy spannend innestelbloed ?
pip en kruimels ook lekker afspreken hahah
leuk happy en phoebe , ben benieuwd woensdag. en gezellig dat jullie dan naar mij komen whahaha. alleen van mij naar mamoetje is best ver. is dichterbij jullie hoor.

xx Bambi

Terug
Bovenaan