Klusbabes 17!!

Bieb, nu hebben alleen happie en ik afgesproken overmorgen om 20.00 uur op precies te zijn, we zijn verder niet zenuwachtig ofzo hoor hahaha
En met de rest gaan we afspreken als we allemaal zwanger zijn, ik weet niet precies waar je woont, maar we pikken jou ook op hoor voordat we naar kruimels rijden hahaha

nou, die flats daar zijn in iedergeval heel goed om te sparen!
Huur je daar of heb je het gekocht?
Mijn schoonzusje heeft het van de woningbouw gekocht voor echt een leuke prijs hoor, lage maandlasten en eel leuk huis!

ooh jullie gaan veel te snel en moet eigelijk naar bed. me man schopt me naar bed.

tja als je indd gaat googelen op klusbabes zie je ons wel, maar dat gebeurt ook als je onze nicknamen gaat googelen. net ff geprobeerd. mij vind je op div. forums hahah en pipstip kan ie ook. happy niet , verders niks geprobeerd.

meiden moet me bed in, hoop dat jullie ff minderen want in dit tempo zitten we binnen een week in 18 hahaha

slaap lekker.

xxx Bambi

Wij hebben het ook gekocht. Het was toen een woning die uit de verhuur kwam en die hebben we helemaal naar onze eigen smaak verbouwt. Zeker lekkere lage maandlasten, ruime woning en lekker groot balkon !!!! We zijn hier 3 maanden aan het verbouwen geweest, pfff toen kwam het wel mn oren uit hoor !!!!

Hey bambi, niemand weet ( als het goed is) wie we zijnmet onze nicknames. En de naam klusbabes is op hyves niet meer te vinden.
Alleen mamoetje moet haar naam nog ff aanpassen, en dat vinden de meiden het belangrijkst, dat we niet met onze foto's gekoppeld worden aan de klusbabes van dit forum, en dat kan nu niet meer.

Slaap lekker!

Liefs Phoebe

Die huizen kosten nog minder dan de helft van de huizen waar wij in wonen, en ze zijn idd lekker ruim!
Wij gaan ook nog verbouwen hoor, de tuinen komen er natuurlijk aan en we zijn bezig om een opbouw op ons huis te laten zetten.
Bij ons op de bovenverdieping zijn er van 2 kamers 1 gemaakt, dus wij hebben een grote slaapkamer en nog 1 (klein) kamertje.
Voor saampies is dat ruimte geoeg, maar voor als de baby ( en hoop ik ook baby nummer 2) er is willen we dus een opbouw hebben en dat worden dan 2 grote slaapkamers.

Terug
Bovenaan