Klusbabes 17!!

Ik heb klusbabes neergezet op alleen vrienden.. dus alleen mensen die vrienden met me zijn zien het..

Ik voeg op die alleen mensen van deze site toe.. dus die wetenook dat wij daar zitten..

xx Mamoetje

Whaaaaaaa, help, 17 pagina's zijn er sinds zondagmiddag geschreven. Kan iemand me kort bijpraten? Na 2 pagina's zonk de moed me in de schoenen.
@kruimels: heb je het programma baby te huur al gezien? Zo ja , hoe vond je het. De prijs van de pretecho is idd niet laag. Oh ja, we betaalden 10 euro extra ivm avondtarief. Mijn man moet werken en kan nu na zijn werk mee.
@pip: geluierd? Ik heb de commode idd niet meer in elkaar gezet meid. Ik had zo'n last aan mijn rug dat ik de hele dag plat heb gelegen. En 's avonds heb ik uiteindelijk de kruik gepakt. Ik ben de maandag redelijk doorgekomen. Ik hoefde maar 1 keer de oefening op mijn werk te doen. En hoest met jou?
@phoebe: ik had idd een 23 dagen cyclus, maar je kunt niet tijdens je ongi ongesteld worden. Heb je niet meer op de predictor-site gekeken???? Daar moet je nu de 23-dagen cyclus invoeren en de 28-dagen-cyclus, zodat je rondom die 2 vruchtbare dagen kunt klussen. Dan zit je altijd goed. Tenminste, jij had nooit langere cycli, toch? Echt doen, want waarschijnlijk zit je er nu al in.

Voor de rest zag ik alleen nog inbrekers op het forum. Wie o wie kan een korte samenvatting maken? Ik ben nu even naar de fysio, doei

hey meiden

mamoetje; haha spierpijn van al het oefenen op de dwarsfluit was het toch?
en in volendam is het vind ik heel druk met het verkeer enz, het is zo en zo wel druk in volendam, haha iedereen wil hier blijven wonen, maar ik wil best ergens anders ook wonen maar het enige wat me hier houd is dat mijn familie hier woont en me moeder haar graf hier is en anders was ik allang weggeweest, ik heb niet zoveel met volendam

sterretje: er was een hoop gezeur om niks, op het forum dit weekend, die yvon had weer een topic geopend dat op alle andere topics leek wat ze al eens neerhad gezet en daar hebben we antwoord op gegeven en dat viel niet zo goed in goede aarde, ach en nu is er eentje die wil steeds het laatste woord hebben en we hebben allemaal allang weer vrede gesloten en zij blijft het steeds weer oprakelen en dat mag niet tegen haar gezegd worden, ze heeft een beetje een bord voor haar kop

happy:/ haha weer op stap voor een bankstel met je ouders, ben benieuwd waarmee jij weer thuis komt hahahah veel plezier

ik ga verder met eten koken

xxx linda

Anouska: Is haar klusweek en der man is thuis gelukkig deze keer..

Pip: Der temp is laag rond 36.4 dacht ik.. maar aan het einde van de week is hij altijd 36.7 .. Dit si al een aantal weken en vraagt zich af wat het is.. Pip is tegenwoordig ook aan eht hyven

Linda: Linda heeft een rommelende buik.. en wat andere klachtjes die en met je ongie en een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben.. De gyn was heel onduidelijk kon wel zeggen dat ze woensdag ongesteld moet worden zo niet dan  moet ze volgende week langskomen..

Jacqy: Jacqy heeft gisteren op de wc een heel klein beetje helderrood bloed aan haar wc papiertje gehad..

Bieb: Bieb heeft een gesprek gehad op der werk een een verlening gekregen met een jaarcontract.. Maar ze heeft het neit zo naar der zin en weet niet wat ze moet doen

Phoebe : Heeft wat aanpassingen in de klusbabes hyves gemaakt

Happy: Is 7,5 kilo afgeval...Sinds begin januari als ik het goed heb..

Happy  en Phoebe :Wonen heel dicht bij elkaar waren zelfs bijn aburen geweest..

Genoeg?? Ik ga ff verder werken..

xxx Mamoetje

hallo,

ff snel onder mijn pauze,
wat een geklets gister het meeste was wel van HAPPY EN PHOEBE, wat is de wereld toch klein.
maar erg leuk dat jullie el;kaar gaan ontmoeten, we horen het wel, misschien is phoebe straks ook ieder weekend in de kroeg te vinden hahah
LINDA: lekker brodjes gehaald... ben benieuwd met je ong...
KRUIMELS en PIP: ik zou ook gewoon eens afspreken lachen toch...
MAMOETJE: heb je je gesprek al gehad met je vriend. en de man van rimke zit in de luchtvaart, mijn man is chauffeur

voor de rest hoef ik me eigen geen zorgen te maken  met dat mensen het ontdekken van mij want iedereen weet al dat we er mee bezig zijn, vind het juist fijn dat ik van iedereen te horen krijg hoe dat het gaat, en of ik al zwanger ben.

ga nu weer ff stoppen moet weer na de gang......

kom straks nog wel ff..

groetjes anoeska

Hallo dames,
Wat lees ik nu? Happy en phoebe bijna buren? Whahahaa, wel leuk, hoe zijn jullie daar achter gekomen?
Als ik het goed begrijp is ons forum zondag en maandag gebruikt door intruders?
Ben net terug van fysio, maar ben niet helemaal lekker. ik ga even liggen.

Hee anouska..

Ja dat bedacht ik me net al ja.. vorige keer moest ie ook ergens heen waar die nog nooit geweest was..

Nee ik heb nog geen gesprek gehad.. Vanavond denk ik.. Gisteren was ik pas om half 11 thuis dus heb het ngo even laten rusten..

xx mamoetje

Hoi lieve schatten !!!!

zo heb me de jan tandjes gelopen met mn ouders pffff. Het resultaat mag er zijn .......nog steeds geen bankstel haha. Wel wat gezien maar, niet echt overtuigend van; ja die is het !!!!

Lin, haha ik heb een kussen gekocht !!! Ik heb heel vaak hoofdpijn en ben al jaren op zoek naar een goed kussen. Nu word ik de laatste weken wakker met onwijze last van mn nek en barstende koppijn. Mn mannetje zei van de week al, koop nou eens een goed kussen maar, dat vind ik dan weer zo duur  Gisteren was ik het er over eens dat er een ander kussen moest komen want, dit gaat echt niet langer. Net waren we in het alexandrium en kwam langs een beddenzaak. Naar binnen gestapt en heerlijk joh ......half uurtje gelegen met een aantal verschillende kussens. Nu heb ik er eentje gekocht van pullman, heerlijk biedt tenminste ook wat steun. Ben benieuwd vanacht ......

Mamoetje; moet je zeker ff laten weten hoor als je weer in schiedam bent !!! Kruip ik opeens met phoebe onder het raam door daar haha

Sterretje; het kwam hier toevallig ter sprake omdat ik het over een meubelzaak in het westland had. Daarop vroeg mamoetje die in den haag woont of ik ook in die buurt woonde en zo kwam schiedam ter sprake. Phoebe vroeg toen waar ik in schiedam woonde en nu blijkt dat haar schoonzus bij mij in de flat woont en dat zij zelf bij mijn ouders in de straat woont haha, grappig he. Nu hebben we morgenavond om acht uur afgesproken en vind het heeeeel leuk maar ook heeeeel eng haha. Dan is het opeens niet anoniem meer he. We hebben afgesproken dat als het niet klikt we gewoon alleen hier op het forum verder babbelen.........

Liefs happy

Terug
Bovenaan