Whaaaaaaa, help, 17 pagina's zijn er sinds zondagmiddag geschreven. Kan iemand me kort bijpraten? Na 2 pagina's zonk de moed me in de schoenen.
@kruimels: heb je het programma baby te huur al gezien? Zo ja , hoe vond je het. De prijs van de pretecho is idd niet laag. Oh ja, we betaalden 10 euro extra ivm avondtarief. Mijn man moet werken en kan nu na zijn werk mee.
@pip: geluierd? Ik heb de commode idd niet meer in elkaar gezet meid. Ik had zo'n last aan mijn rug dat ik de hele dag plat heb gelegen. En 's avonds heb ik uiteindelijk de kruik gepakt. Ik ben de maandag redelijk doorgekomen. Ik hoefde maar 1 keer de oefening op mijn werk te doen. En hoest met jou?
@phoebe: ik had idd een 23 dagen cyclus, maar je kunt niet tijdens je ongi ongesteld worden. Heb je niet meer op de predictor-site gekeken???? Daar moet je nu de 23-dagen cyclus invoeren en de 28-dagen-cyclus, zodat je rondom die 2 vruchtbare dagen kunt klussen. Dan zit je altijd goed. Tenminste, jij had nooit langere cycli, toch? Echt doen, want waarschijnlijk zit je er nu al in.
Voor de rest zag ik alleen nog inbrekers op het forum. Wie o wie kan een korte samenvatting maken? Ik ben nu even naar de fysio, doei