Klusbabes 17!!

Tjonge meiden, wat een rust hier zeg ! Zou het stilte voor de storm zijn ?????? Kan bijna niet zooooo erg worden als gisteren he, haha. Wat hebben we toen een hoop gekletst he. Was wel erg gezellie .....

Kusssss happy

Meiden, wederom ik ben er wel, maar heb gigantische koppijn al de hele dag, dus ben geen stuiver waard..................
Maar neemt natuurlijk niet weg dat ik aan jullie denk!
Kus!

Lieve rimke, het beste met je koppie meisje, rustig aan he !!!!

Dikke kus happy

hey meiden

happy; hahahaha je ouders weer zonder bankstel naar huis en jij wel met een nieuw kussen hahaha, mar je vriend heeft gelijk dat je een nieuwe moest kopen want een goed kussen is erg belangrijk, hopelijk heb je na vannacht al gelijk resultaat

rimke; ach meid heb je zo'n hoofdpijn, dat is niet fijn meid, ik hoop voor de dat het snel afzakt

ik voel me ook niet helemaal op en top, ben af en toe misselijk vooral als ik wat doe en ik heb rugpijn maar dat heb ik altijd wel en ik heb nog steeds die krampen in me buik, maar dat het zullen allemaal wel weer tekenen zijn van de naderende ellende, he ik ben er wel weer erg mee bezig hoor, ik wordt weer gek van mezelf hahaha

xxx linda

Linnie, ik ben gisteren door dat hele verhaal met phoebe helemaal vergeten te vragen of je nog ging testen ??????

happy: ik wacht het nog een paar dagen af en dan wil ik een zaterdag of een zondag testen en mocht ik echt niet ongesteld worden moet ik maandag mijn urine naar het ziekenhuis brengen en daar een test laten doen maar ik ben bang dat het toch niet zover komt

xxx linda

@linda: wel spannend. Ik kan me wel voorstellen dat je jezelf gek maakt. Zou ik ook hebben.
@happy: wat is dat nou weer voor konijnentopic? Er is veel gebeurd in 2 dagen tijd. Spannend zo'n ontmoeting. Ik ben toen ik naar Den Haag ging ook door het Westland gekomen, kassen, kassen, kassen en nog eens kassen  Maar in Schiedam, nee, als het goed is niet.

Ik heb net op de kaart gezeten, maar jeetje, ik zat er niet ver vandaan. Ik ben bij vlaardingen geloof ik met de veerpont overgestoken, ivm file bij de  tunnel daar bij Rotterdam. Dus we moesten een alternatieve route nemen.

Terug
Bovenaan