Klusbabes 17!!

Anoeska; Hoe was het bij de schoonheidsspec? En je ei gehad lees ik, wel fijn he die ovutesten? Nu maar afwachten, spannend hoor.

Happy en Phoebe; spannend zeg jullie date..... Die is vanavond toch of heb ik het mis? Wel echt grappig, de wereld is maar weer klein, dat blijkt wel weer.Veel plezier.

hey meiden

hier nog steeds geen bloed te vinden, pfff ik ben helemaal zenuwachtig hahah

Phoebe en Happy: heel er veel plezier vanavond meiden , maar ik heb zomaar een idee dat dat wel gaat lukken, ik ben zo benieuwd

April; hoe gaat het met je meid, is de pijn alweer een beetje gezakt??

renee; niet ziek worden meiden, maar het heerst wel,, en op dag 8 je ei al gehad, lijkt mij inderdaad ook een beetje vroeg

jacqy: jeetje meid, dus zonder die medicijnen gaat je oma wel weer achteruit, hopen op het beste meid, sterkte

xxx linda

Oh Linda wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Wanneer ga je eigenlijk testen?

Hier gaat het redelijk, ik doe het erg rustig aan. De nachten zijn nog steeds erg pijnlijk, dus dat breekt wel erg op moet ik zeggen.

hoi meiden,

gaaaaappp ben heel moe, heb net voor het eten bijgelezen maar ben nu alles al weer kwijt. kan na een dag werken ook eigelijk geen toetsenbord mee zien.

ik leef met iedereen mee, hoop op charlotte en linda binnekort met een posie test.jacqy veel sterkte met je oma, rimke leuk met de babykamer beginnen, anoeska duidelijk der eitje gevoonden, mamoetje weer op 1 lijn met haar ventje, april ook last van maagzuur, happy en phoebe veel plezier vanaaf.

en de rest weet ik niet meer, kan nietmeer typen, maak veel fouten hahaha.

miss tot straks.

xx Bambi

Ha Bambi; Doe rustig aan he. Even bijkomen van je dag werken. Ik word trouwens nu wel gek van dat maagzuur, iemand nog tips?

Hey meiden,

Ik denk even kijken of happy het misschien toch niet ziet zitten,maar ik lees geen afmelding voor vanavond. Ik vind het wel spannend hoor!
Zo ff snel een broodje eten en dan wachten....

April, hen je al renie's geprobeert (vast wel) en weet je wat ook help, een paar gorte slokken koude melk, succes met je maagzuur.

Liefs Phoebe

Phoebe; Bedankt voor je tip! Ja spannend hoor jullie date, komt ze naar jou toe?

Terug
Bovenaan