Klusbabes 17!!

hey meiden

zo we zijn net thuis van de dierentuin, en het was heel erg leuk de kids hebben genoten, er liep ook een olifant met 5 poten hahahah jeetje he die was hitsig en wat een apparaat wat die beesten hebben hahaahah, Ik heb joey effe op bed gegooid want zometeen om half 4 moeten we weer naar een verjaardag en vanavond gaan we de spareriblijn bellen en dan komt me vriendin eten

jacqy; morgen gaan ze weer de medicijnen afbouwen, nou dat wordt weer spannend meid, en ze zag overal spinnen, dat is niet zo mooi, ik moet zeggen dat mijn oma voordat ze doodging overal torren zag ook uit haar armen enz, ik wil je niet ontmoedigen hoor meid, ik hoop dat je oma het gaat redden , sterkte
en bijna je nod, hopelijk is het raak

kruimels: op commando klussen is inderdaad waardeloos, ik weet er alles van maar wij krijgen op een gegeven moment gewoon zo erg de slappe lach, dus dat scheelt dan wel weer
veel plezier vandaag bij je schoonmoeder

sterretje: lekker geslapen op je nieuwe matras las ik, dat is fijn, het zou toch wat zijn geweest als je bed nu niet lekker zou liggen na 10 maanden wachten hah

rimke: nog eventjes meid en dan mag je lekker op vakantie, heerlijk er eventjes tussen uit, en hahaha je hebt al de hele dag trek in happy haar steengrill van gisteravond

happy; zooo jij hebt je best gedaan dit weekend meid, zou het inderdaad vandaag een beetje rustig aan doen hahahahaha

meiden ik ben weer weg en kom vananvond misschien nog eventjes kijken als ik daar tijd voor heb en anders wordt het morgenochtend voordat ik ga sporten,
iedereen nog een fijne zondag

xxx linda

Terug
Bovenaan