Klusbabes 17!!

rimke, goedemorgen?? goedemiddag!!!! hihi fijn dat je hoofdpijn overgewaaid is! En gaan jullie maar lekker de kinderkamer verfen! en je vind jezelf oerlelijk?? hormonen!!!

Linda, wat kut kat je nog niets weet!!! Is vandaag je officiele nod? ik duim!!

Anouska, ei gehad, en nu maar weer afwachten!

Heerlijk vandaag zo'n dagje vrij! ben lekker aan t nixen!

jacqy: lekker vrij vandaag, heerlijk, ik heb volgends de gyn vandaag me nod, dus ja ach ja ik wacht het lekker rustig af

happy: vergeet ik helemaal , pffff moet je pa weer bloedprikken omdat de apparaten niet goed schoon waren, je zou ze toch gaan aanklagen niet normaal, ik hoop dat het nu zometeen wel allemaal klaar is bij jullie hoor en dat er nu eens goede tijden aankomen

ik ben er vandoor meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Happy: Vervelend voor je vader dat ie weer moet bloedprikken.. Je hoort het wel vaak de laatste tijd dat machine's niet goed schoonwaren.. hoop dat het allemaal goedkomt jullie hebben jullie portie wel gehad voor de komende paar jaar..

Linda; Haha ja dat klinkt wel een beetje raar ja.. hihi.. maar ben en er wel super blij mee..

Anouska.. : Ja inderdaad.. Daarom dacht ik ook dat ie gewoon was klaargekomen.. Maar er liep de volgende dag geen troep uit.. Maar ik weet niet of dat altijd zo is of meestal.. want dan verklaard het waarom dat niet gebeurd is..

xxxx Mamoetje

Hallo meisjes

Happy het houd niet op he...Ik hoop dat je vader niets eraan heeft over gehouden...

Jaqcy ik hoop dat het ook zonder medicatie goed gaat met je oma...

Linda je maakt het wel weer spannend!! ik duim voor je

Charlotte Jij ook al overtijd!! hoe zat eht nou normaal met je cyvlus? ben ik kwijt..

Mamoetje ik heb gehoord dat mannen soms  ook klaar kunnen komen zonder te ejaculeren. misschien dat je vriendje dat had...

Ik houd een templijstje bij op fertilityfriend. En volgens die grafiek zou ik op dag 8 mijn eitje al gehad hebben!! Lijkt me wel erg onwaarschijnlijk in mijn geval hihi!!!

Meisje ik ben er vandoor
Ik heb hoofdpijn, heb het koud en ben kapot moe. Ik hoop neit dat ik ziek wordt!!

Groetjes!!

Renee, niet ziek worden hoor! veel petje pitamientjes nemen! en vroeg naar bed!

Nou, net mijn ouders even gesproken, zijn net bij mijn oma geweest. De medicijnen zijn nu gestopt en het gaat meteen iets slechter met haar. Het hart is weer erg onregelmatig bezig. Maar weer afwachten, dat is het enige wat we kunnen doen helaas. Echt zielig, want ze heeft zoveel pijn!

Ga zo eten maken! Lekker bloemkool!!!

Liefs Jacqy

Renee: ja misschien is dat het geweest.. Ik weet het niet.. het lijkt nu in ieder geval over..

Jacqy : Wat vervelend dat het nou weer slechter met haar gaat.. Ik hoop voor je dat ze opknapt..

xxx Mamoetje

Jacqy; Jeetje zeg wat heftig van je oma! En ik lees net dat ze ook veel pijn heeft, jeetje, kunnen ze daar iets tegen geven? Ik hoop dat het snel iets beter met haar gaat, ik duim voor je!

Renee; Hmm ik hoop niet dat je ziek gaat worden zeg, hopelijk voel je je snel wat beter.

Charlotte en Linda; Jullie houden het wel spannend zeg, ben benieuwd, ik hoop het zo voor jullie!

Bambi; ook last van maagzuur lees ik. Ik heb er nu ook last van, vervelend he. In ieder geval maar geen fris drinken, deed ik toch al bijna niet hoor.
En wat shocking zeg die tekst die jij op dit forum had gelezen.

Sterretje; Hoe was jullie echo?

Rimke; fanatiek met de babykamer bezig? Hoe gaat het al veel gedaan?

Terug
Bovenaan