lin, goh wat was Joey dan een klein hummeltje, net 4 pond, ppfff.
bah wat rot dat je zo vreselijk ongi bent, is toch niet normaal dat je elk half uur naar de wc moet om te verschonen, wat een werk.
hoop inderdaad dat je nu voor de volgende ronde helemaal opgeschoond bent van binnen.
dus morgen begin je weer trouw met die vervelende clomid, bah balen zeg!
als je morgen naar artis gaat, heel veel plezier en dikke kus voor Joey.
hoe was de kraamvisite vanochtend trouwens?
happy, is weer eens aan de race hoor, hahaha. doe jij wel eens wat anders, whaha.
balen dat je zulke keelpijn hebt, hoop niet voor je dat je ziek word!
mijn paard gaat naar vrienden, daar stond ze al deze zomer, maar ze hadden nog geen stal en die is nu klaar.
ik heb thuis geen stal over eigenlijk, en haar paard heeft een vriendje nodig dus daarom staat ze daar. haar paard en mijn paard zijn de dikste maatjes, zo lief!
veel plezier vanavond meid in de kroeg, met het steengrillen.
mamoetje, wat ontzettend balen dat je toch een blaasontsteking hebt.
nou maar hopen dat je er snel weer vanaf bent en het bijverschijnselen zijn van een zwangerschap.
kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken van die wekker, zo vroeg, ppffff.
ben jij ook al zo'n soap freak, ik vind het heerlijk.
volg niet alle series maar wel gtst en als ik thuis ben the bold and the beautiful.
bambi, leuk dat je allemaal spulletjes hebt gekregen voor de kleine, ach en dat ze dan tweedehands dat moet je dan maar voor lief nemen.
en zelf nog een mooi pakje gekocht voor de frummel, leuk joh!
Een ioor hobbelpaard, schattig!!!
dus het begint al een beetje vorm te krijgen in jullie nieuwe huis, gelukkig.
laminaat erin en behangen, wat zal het mooi worden!
bieb, wat een gave foto van de carnaval, whaha. super!!!
ik ben ook via de ha doorverwezen naar de gyn. meestal krijg je dat rechtstreeks niet voor elkaar, helaas.
hopelijk hoor je snel wat van je sollicitatiebrief, duim voor je!
kop op, ondanks dat je geen zin hebt in die verjaardag vanavond, misschien word het wel hartstikke gezellig...
pip, nou meid, als het aan mij ligt gaan we elkaar absoluut ontmoeten, heb er helemaal zin in.
dit weeekend een logee, gezellig. hoop voor je mannetje dat hij zich wat beter voelt na die migraine aanval vanacht. je bent zelf ook vast geradbraakt, ppfffff.
wat komt het al dichtbij voor je meid, maandag mag je al naar de gyn, oei oei.
kan me voorstellen dat je al de zenuwen krijgt.
weet je trouwens zeker dat je een inwendig onderzoek krijgt? bij mij is daar helemaal niks over gezegd. aleen dat we in ieder geval uitslag krijgen van het bloed van mij en de zaadjes van m'n vriendje.
hoop en duim voor je dat het bij jullie allemaal goed komt, en dat jullie maandag iets horen waar je makkelijk wat aan kunt doen, of dat alles gewoon goed is.
sterretje, meid wat is jullie geduld op de proef gesteld zeg, maar nu mag je eindelijk gaan genieten van je nieuwe bedje.
hoe slaapt ie?
maar wat weer een toestand met die medewerker, god achteraf kan je er vast wel om lachen.
jaq, goh wat lijkt me dat moeilijk dat je het ene moment met je oma kunt praten en lachen en het andere moment het heel slecht gaat en je in je achterhoofd weet dat als ze nog weer een hartaanval krijgt dat het wel eens gebeurt kan zijn.
ongelofelijk veel sterkte meid, ik denk aan je!
en gun je deze maand nog meer dan anders dat je zwanger bent, heb je ook iets positiefs om naar toe te leven.
even geduld tot dinsdag, spannend.
moet eerst even eten, kom zo weer