Goed, here we go again.............
Heb net mannetje afgezet op schiphol, heb van 11 tot 4 in de auto gezeten met uurtje pauze bij mijn ouders, ben dus zo gaar als klontje boter.............
Bambi: heerlijk toch ,die onderbroeken, kan jou het verrotten joh? Niemand die het ziet!
Linda: aan het doodbloeden? Is super goed joh, zometeen mooi schoon en je hebt dus ook mooi slijmvlies opgebouwd! Is volgende maand goed voor een bevrucht eitje hoor, er moet wel een slijmvlies laag opgebouwd zijn, anders kan hij niet nestelen!!! Nu effe kut, maar voor goed doel!!!
Bieb: hilarische foto! En lekker geshopt en naar de kapper geweest. En lekker aan de cola, maar niet te veel hoor: veel cafeine is niet goed.................we mogen echt niets meer..................om zwanger te worden en als je zwanger bent!
STerretje: hoera!!! Alles is er! Fijn! Wij hebben dus muren in creme, de meubeltjes worden wit, en ik wil iets rode kleur accenten, ben dol op rood! Ben dan ook in mei geboren en dus een stier..........................
April: hoest met je rug???
Jacq: daar ben je! Fijn dat je met je oma kan kletsen, wel treurig dat het helemaal niet goed gaat verder..........
Kruimeldiefje: Wat een toestand met die keizersnee.....
En over kindjes badderen, zeker bij babys is het helemaal niet goed om lang te wassen, want dan tast je het natuurlijk afweersysteem van de huid aan, ik zou het ook heel kort doen...........insoppen, afspoelen, nog even ontspannen en klaar.............en wat dat van hand tot hand gaan van kindjes: ik zou ook mijn kindje niet wakker maken voor bezoek, en ook niet laten overgeven tussen bezoek, zeker als het kindje er heel onrustig van wordt.........vrees dat ik in het begin ook zon bezitterige moeder wordt.....................hij is van mij!!!! hihihihi!
Happy: Hoe is het bij jou lieverd, heb er natuurlijk straal overheen gelezen.............???
Pip: klote die migraine van je mannetje.........gebruikt hij er iets voor? Ik had hele fijne smelt tabletten, Maxcalt, helpt echt goed.
Nou, alles weer uit mijn hoofd, sorry als ik iets of iemand vergeten ben...........