Klusbabes 17!!

Poeh, kruimels: het was vroeg voor jou doen gisteravond. Er is nog een hele bups na je geweest, dat zien we niet vaak.
@bambi: zo te zien zijn jullie tot laat doorgegaan. Je zult wel kapot zijn. Maar zo te horen schiet het al aardig op. Wij hadden het gisteren en vandaag ook druk. Maar alle meubels zijn gesopt, alle kamers zo goed als helemaal opgeruimd, alle was is opgeruimd. Morgen nog 2 a 3 machines was en de gordijnen van het bed strijken. 8 stuks  Toch nog veel als ik het zo lees. En ik moet deze week een workshop geven. Ik voel me net een leerling die een spreekbeurt heeft, zenuwachtig. Dus morgen flink voorbereiden.
@pip: we zijn idd heel blij met de slaapkamer.

Ik ga nu toch echt mijn bedje in, want mijn rug heeft het wel gehad voor vandaag. truste

goeiemorgen meiden

zo ik moet even stukje voor stukje reageren want ik vergeet het zo weer, ik heb een megakoppijn, brrrr kut ongesteld haha

Sterretje; hoera eindelijk je slaapkamer binnen, he he, dat heeft nog eventjes geduurd zeg, ga er maar lekker uitgebreid van genieten meid haha

Jacqy; wat erg zeg dat de artsen zeggen dat het wachten is op nog een hartstilstand en dat het dan voorbij is, hopelijk komt het niet zover, sterkte meid

Mamoetje: he bah meid, ik hoop voor je dat je blaasontsteking snel weer weg is meid, dit is ook niks

Phoebe: geen burger zoo las ik, maar misschien dat het vandaag wat wordt

ga weer even verder lezen

xxx linda

Bambi: fijn dat jullie huisje nu een beetje vorm gaat krijgen, dat scheelt weer, volgende week wordt het laminaat gelegd las ik lekker hoor

Bieb: hahaha mooie foto hoor, en hoe was de verjaardag gisteravond?? hebben ze nog lopen zeiken omdat je geen alcohol nam

April: jeetje meid dus het gaat weer klote meid, he ik hoop zo voor je dat snel beter gaat met je en dat lekker kan gaan genieten
en dat maagzuur meid hopelijk gaat dat drankje snel werken

xxx linda

rimke; wat een mooie foto meid, van de echo heel erg lief , en je hebt een best dagje gehad gisteren zeg, pff kan me voorstellen dat je brak bent, vandaag maar rustig aan doen

Bieb; ook nog lekker aan het shoppen geweest gisteren las ik en goed geslaagd heerlijk

Pip: voor morgen alvast veel succes bij de gyn meid

Kruimels; lekker rustig avondje gehad gisteravond las ik, en je treedt op als koppelaarster haha, hopelijk werkt het en worden ze harstikke verliefd haha

mamoetje: o spannend meid misschien inderdaad een innestellingsbloeding, afwachten maar

xxx linda

Sterretje: jij zat nog laat achter de computer vannacht zeg, je hebt onze kruimels overtroffen hahaha

Jacqy: hoe heeft je oma het gedaan vannacht??

Happy: hoe was het steengrillen gisteravond, zeker wel lekker en gezellig, heerlijk vind ik dat altijd, en hoe is het met je keelpijn?? ik hoop al weer van wat beterder

nou meiden ik ben even bijgelezen en ga er vandoor watn we gaan zometeen naar artis toe, me ongesteldheid is gelukkig neit meer zo heftig als gisteren pffff ik liep zowat leeg zeg, alleen heb ik dus wel megahoofdpijn zoals altijd, maar goed deze dagen leef ik op saridon,
zo me eerste clomidpil zit er alweer in
Gisteren op kraamvisite geweest en ik mocht de baby vasthouden en de fles geven, ik was in ene weer heel klunelig hahaha durfde de baby bijna neit vast te houden hahaha

meiden iedereen een fijne dag vandaag, wij gaan weg, me vriendin gaat mee naar artis en neemt haar nichtje ook mee die is net zo oud als joey dus dat wordt wel gezellig
tot vanmiddag

xxx linda

goedemorgen!

Tja, hoe die echo zo groot in beeld komt als je op de bewuste pagina staat begrijp ik niet zo goed??!! Ik kan meer met de computer dan ik dacht................

Sterretje: hoe sliep je nieuwe bed? Misschien ook wel prettig voor je rug? Hoewel een nieuw matras altijd wel wennen is........
Rood is mijn favoriete kleur, in mijn eigen huisje toen ik nog in Alkmaar woonde had ik heel veel rood, maar van dat warme rood dan, geen fel rood want dat vind ik niet zo mooi.
Van VT-wonen hebben ze Kus, dat is een hele mooie kleur muurverf.

Linda: Veel plezier in Artis, altijd leuk!!! Ik werkte vroeger (zo'n twee jaar geleden in het ziekenhuis daar, het OLVG, heb ik 8 jaar gewerkt) En leuk dat jullie met twee kindjes gaan, het wordt hartstikke   lekker weer, dus geniet er lekker van!!!

Effe verder lezen want ik ben alles alweer kwijt..............

Pip: hoest met de poes? Zo zielig als ze niet lekker zijn, en ik vind het ook altijd verdacht als ze zich gaan afzonderen hoor, ga ik toch extra vaak eventjes een kijkje nemen!
Ben je al nerveus?

Kruimeldief, onze koppelkoningin! Hahahaha!!!! Gezellige avond gehad dus! Lekker kaarten en mensen koppelen.......hihihi!

Happy: oef, steengrillen daar heb ik trek in! (het is 10 uur in de ochtend dus ik begrijp niet zo goed waarom ik daar nu net trek in heb..................)
Zet je keelpijn door? Het heerst nog steeds enorm!

Mamoetje: spannend joh! Ik duim mijn duimen eraf............heb het er maar druk mee!

Nou, ik ben aan de laatste dag van mijn "vakantie"begonnen..............ga morgen voor drie nachtjes de nachtdienst in.......dan volgend weekend twee avonddiensten en meteen er achteraan twee nachtjes werken en dan..............VAKANTIE!!!!!
HOERA!!!! Heb er zo'n zin in, ben er echt aan toe om even lekker weg te gaan!

Nou, kom zo nog wel buurten want doe lekker de hele dag niets!
Ja, bedje verschonen enzo, maar geen bijzondere dingen..........

Rimke: Bijna vakantie.. Nog ff doorzetten dan zijn de dagen (oke nachten) vanzelf om..

Linda: Veel plezier in de dierentuin..

Sterretje: Hoe heb je geslapen in je nieuwe bed??

Phoebe: Nog naar de dierentuin geweest vandaag?

Nou gelukkig is mijn blaasontsteking al aan het minderen heb ik het idee..

Ik ga ff eten douche en aanklede.. en dan naar de braderie in Rijswijk en naar me schoonmoeder want die is morgen jarig..

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan