Klusbabes 17!!

hallo meiden,

het is weer een paar dagen geleden dat ik geweest be maar druk druk druk, veel gewerkt, en vrijdag en zaterdag visite gehad, nu moet ik ook opschieten want moet om 1uur naar mijn vriendin want haar zusje kan kampioen bij de korfbal worden dus we gaan ff kijken en daarna hebben we een verjaardag. dus weer heel de dag voorbij.
heb eigenlijk vluchtig overheen gelezen maar zag dat linda ong. is geworden kut zeg......
zelf heb ik gister een heel misselijke dag achter de rug dus wie weet, maar ik denk ook dat je weleesn dingen voelt die je wilt voelen.
morgen ook weer naar de acupunctuur dus ben weer benieuwd, heb deze maand nog veel last gehad van mijn eisprong.

nou meiden ben weer weg,

fijne dag vandaag iedereen

groetjes anoeska

Goedemorgen meiden!

Linda, veel plezier in artis. Mijn oma heeft een onrustige nacht gehad. Veel nachtmerries en ze zag overal spinnen. Ook was ze vanmorgen erg verdrietig zei de verpleging. Morgen gaan ze het medicijn weer afbouwen. Word er nu al zenuwachtig van!

Mamoetje, wat spannend misschien wel een innesteling! afwachten maar! hoe gaat t met je blaas?

Sterretje, je bed is echt heel mooi! romantisch ook!

Rimke, om 10 uur s'ochtens steengrillen!! bah!!! hormonen he?! hihi

Nou nog twee daagjes wachten tot nod. Heb nog geen klachten, dus we wachten maar rustig af...

fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Hallo meiden,
Ja, ik heb wel lekker geslapen geloof ik. Ik sta fris op na zo'n nachtrust. In ieder geval thanks voor de belangstelling.

@rimke: ik zou zelf ook rustig aan doen als je zo'n lange week voor de boeg hebt. Ach wie ben ik met mijn adviezen, ik doe het zelf ook niet altijd. Ben gisteren wer tot de limit gegaan.

@linda: wat leuk dat er nog iemand mee naar artis gaat voor joey.

@anouska: ja, op een gegeven moment denk je van alles te voelen. Je weet idd niet meer of het echt zo is of dat je het je inbeeld.

Dames, ik ga aan de slag. Ik weet niet of ik het red om vandaag nog even te komen kijken. Door de weeks zal ik het zowiezo weer druk hebben. Ik kijk wel als ik effe tijd heb.

@jacqy: dank je wel. Ja toen we hem zagen staan in de zaak waren we ook meteen verkocht.
Kan het zijn dat je oma ook zenuwachtig is voor wat gaat komen? Ik kan het me wel een beetje voorstellen. Heel veel sterkte voor jullie beiden. Er zijn tegenwoordig van die boeken als: "oma vertel eens" Waarin vragen voor oma staan over haar leven. Altijd leuk om later haar levensverhal terug te kunnen lezen. Je hebt ze oa bij de warenhuizen. Dikke

he allemaal,
pip en mamoetje, haha ik was inderdaad al vertrokken gisteravond, want........
it's klustime voor ons en er was gisteravond echt geen bal aan, whahaha.
nooit gedacht dat ik zoiets met zoveel tegenzin zou kunnen doen.
mijn vriendje vond er volgens mij ook geen barst aan, haha. maar het moest gewoon echt even, anders hebben we over 2 weken weer spijt dat we het niet gedaan hebben.
vanaf nu gewoon even om de dag tot woensdag en elke dag ovutesten doen.
gisteravond gaf hij weer geen tweede streepje aan, dus vrees echt het ergste, maar ja het kan nog zat. als ik wel weer een cyclus van 35 of 36 dagen heb, dan kan het tweede streepje maandag of dinsdag ook nog komen.
ik test braaf door!!!!!!

pip, las dat je katje niet helemaal lekker was, wat sneu.
hoop dat het vandaag beter is met 'm.
hoe is het met je mannetje en z'n migraine? en is je logee alweer weg, was het gezellig?

eh god ik heb geen briefje bijgehouden even denken hoor, pppffff.

sterretje, is druk op de slaapkamer, nieuwe bed.
heeft gisteren kasten uitgesopt.

rimke, heeft vandaag een rustige dag, even bedje verschonen zoals elke zondag.

anoeska, heeft verjaardag.

linda, is vandaag met leeftijdsgenootje voor Joey naar Artis, helemaal leuk zeg!

goh ik weet het echt even niet meer.
dacht oh 1 pagina dat onthou ik wel even, haha niet dus, en al helemaal niet op de zondagmorgen.
ben net m'n bedje uit en de paardjes in de wei gebracht.
zit nog wel in m'n joggingbroek, heerlijk.
geloof dat we vanmiddag naar m'n schoonmoeder gaan, hoorde ik net van vriendjelief.
altijd erg gezellig hoor, mag daar graag heen gaan.
en vanavond heb ik verjaardag van de oom van roelof.
deze week is de hele familie Kiela van m'n werk, vader zoon en dochter,   op wintersport en ik ben dus met m'n andere twee collega's samen de hele week.
altijd erg leuk, want het voelt net of het onze winkel is zo, haha.
ik ben dinsdag en woensdag vrij en verder alle dagen werken.
woensdag is hier op "de klencke"bij ons een damesjachtrit en daar ga ik kijken met een vriendin, we kunnen ook na die tijd eten daar omdat ze over ons land komen, maar weet nog niet of we dat doen.
verder heb ik niet zo'n heel druk weekje, althans 's avonds niet. misschien gaan we nog een avond naar vrienden, die net de baby hebben gekregen, maar dat is nog niet afgesproken, we zien wel.
ga nu effe douchen en dan zullen we daarna wel weggaan naar schoonmams.
iedereen een fijne zondag en als ik niet te laat thuis ben, dan kom ik vanavond nog even bijlezen, als jullie tenminste niet teveel kletsen, whaha.
dag lieverds,
dikke kus kruimels

Goedemorgen kruimeldiefje!
Irritant he, dat klussen op commando................er is inderdaad geen zak aan dan, je weet dat het moet dus doe je het braaf maar dat het nou zo vreselijk opwindend is, nee.
Ik vind het knap van jou en roelof..............het kan maar gezegd zijn!
En ik bid voor een tweede streepje voor jou!!! Die komt vast wel!
(ik bid nooit, dus ik hoop dat het lukt...................hahahaha!!!)
Je hebt een gezellig weekje voor de boeg, ga maar lekker douchen en veel plezier bij schoonmama!!!
Ennuh, goed onthouden zeg, dat ik elke zondag het bed verschoon...........hahahaha!!!

Sterretje: fijn dat het bed lekker lag! Heb hem even opgezocht op de site en hij ziet er wel heel mooi uit zeg!!! Romantisch zo'n hemelbed!

Anoeska ging een finale kijken van handbal, schreeuw je stem niet schor!!!

Ik ga even een broodje ei maken...............heb helemaal nergens trek in, behalve dan die steengrill van happy, echt serieus! Is toch te belachelijk voor woorden???
Anyway, mijn beddegoed zit in de droger, hebben nog wel 3 sets, maar vind het zo lekker dat hij dan nog helemaal naar de wasverzachter ruikt..............hihihi! Nog twee nachtjes (hoewel, slaap morgen overdag en dinsdag overdag.............) alleen van mijn schone bedje genieten voor mijn menneke weer thuiskomt............erg he? Maar hij heeft het toch nooit door! Mannen..............

Hoi meiden,

Hier een suffe happy haha, komt niet vaak voor . Ben 2 nachten aan de zwier geweest, vrijdag kwan ik half vier thuis en ging om acht uur de wekker weer pfffff, viel tegen !!! Gisteren was ik dronken  haha. Ik had weer zo n trek in bailey s en die heb ik dus ook op !!!! Kwam om half drie thuis maar was nog helemaal wakker, heb ff een soort van after party bij ons geregeld hihi ........half vijf was iedereen weg en toen mn bedje in, vandaag dus lekker heeeeeeeeel rustig aan. Ga zo nog lekker ff uurtje slapen. Wel erg gezellig weekend zo !!!!!!!!

LIn; veel plezier vandaag !!!

Jacqy; gaat het een beetje meisje? Lijkt me moeilijk joh, zo zit je gezellig te praten en dan zeggen de artsen dat het wachten is op nog een hartstilstand .....

Sterretje; wat een feest !!!!! Je bed is er !!!!!! Ga het hier in de krant zetten .....

Kruimeltje; heb tegen mn ouders verteld dat je zooooooo mooi en ruim woont haha was er echt van onder de indruk !!!!

Pip; alvast succes voor morgen lieverd !!!

Meiden, het is heeeeel erg maar, weet het niet meer. Heb net van 2 dagen bij zitten lezen maar, weet het gewoon ecth niet meer hihi.....ach we gooien het maar op de drank he !!!

Fijne dag lieverds
Kus happy

Rimke, we hadden heeeeeeeel veel over, kom ff deze kant op joh !!!!!!!! haha

Terug
Bovenaan