Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Ah dan wordt hij vast verstoten door die poesjes uit de buurt, ha ha, maar ja dan hoeven ze ook niet te schudden, of een half uur te blijven liggen na de daad, wahaha.

Ja ik kon de eerste 3 maanden 's avonds niet echt eten maar de laatste maanden had ik er geen last meer van, maar nu dus wel. Ik moet maandag trouwens weer naar de VK, wel fijn want ik voel die kleine wat minder .

Is je pizza boer er al?

Nee, hij is er nog niet.............HEB ZO'N HONGER!!!!!!

Gaat vast allemaal nog goed joh! Hoever was je ook al weer, volgens mij rond dezelfde tijd als ik, toen ik de vorige keer zwanger was................leuk, leuk, leuk!
Komt allemaal goed!

April, even snel want ik ben zo weer pleite, hoest met je maag?

pizza dag vandaag... de mijne was heeeeeeeeeerlijk hahaha

Liefs Phoebe

Oh z'n scooter is vast traag vanavond..............
Wat voor pizza heb je besteld, dan kan ik even meegenieten.

Ik  ben nu 25 weken zwanger, gaat hard he?

Verdorie jacqy, das echt balen meid !!!! Vind het echt balen, had het je echt zooooo gegund, zeker nu ! Hoe is het verder meisje????

Rimke, had gewoon draadjesvlees met snijbonen en aardappels ....heeeeerlijk zeg !!!!

Kussssssssss

Ohhhhhhh buuf ook al pizza ....wil ook !!!!!

April, tjonge al weer 25 weken, bambi ook al bijna haar 20 weken echo, wat gaat dat hard zeg !!!!

Oh Phoebe heb jij ook al pizza op, heerlijk, ik wil ook!

Afgelopen weekend weer veel last gehad van maagzuur, spul dat ik slik helpt niet echt, maar vandaag eigenlijk geen last, wel    fijn maar raar of niet? Ik heb nl verder vandaag niks genomen, zou die kleine anders zijn gaan liggen of zo?

Stom he is volgens mij altijd zo, heb je klachten, baal je, zijn je klachten weg, ben je ongerust.............................. Nou ja!

Terug
Bovenaan