Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Rimke, Hmm klinkt op zich wel lekker je boontjes, maar ik moet toegeven die pizza............ jammie.
Zeg zijn de katten weer rustig of hebben ze het voorjaar in hun bol?

Pip Stip; Hoe is het met je kat?

Mamoetje; Tja lastig ik weet ook niet wat ik zou doen. Hebben ze al veel vrienden die zwanger zijn/of kinderen hebben en zegt ze daar weleens iets over?

Hihihi,
we hebben 2 broertjes en die ene is echt een tuttebol en ontsnapt uit de tuin en is in de nacht vaak aan de boemel.
De andere is iets dikker en komt niet over de schutting heen, en heeft dus overdag nogal wat energie over, en dan gaat hij heen en weer door het huis heen denderen...............
duurt vaak maar een minuutje of 5 maar dan moet hij het eventjes kwijt.
Nu is het dus weer rustig, voor zolang als het duurt................

Ha ha, die ene gaat nu dus lekker tijdens de nachten de poesjes in de buurt opzoeken, je hebt hem toch wel verteld dat hij moet schudden na de daad he................ Hi hi

Hahahaha, laat hem maar niet schudden, hebben we straks tien van die mormels...........hihihi!!! Komt de moeder bij ons voor de deur staan................

Het zwangere vlees is zwak, ik heb zojuist een pizza besteld.........................

Hmm heerlijk een pizza, ha ha..........................
Heeft jullie kater dan eigenlijk zijn balletjes nog?

Haha rimke, zit net bij te lezen en wou dus net tegen je zeggen, eetse, geniet van je boontjes en denk maar dat het een pizza is ............ach nu is het simpeler ......geniet van je pizza meis

Haha april, zie die kat al hangen

Mamoetje, idd lastige situatie. Ik zou het aan hem over laten ....het is zijn familie en hij zal wel weten hoe of wat. Kan jou ook wel heel goed snappen, zou me ook zo voelen!!

Jummie, draadjesvlees was heeeeeerlijk

Terug
Bovenaan