Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Heb wel een opgezetten buik net als wanneer je ongi moet worden. Werd gister wakkeer met knallende koppijn wat de hele dag duurde en vandaag was ik vaak misselijk. Voel me echt vet en beroerd! Heb nu ook zo iets van, kom maar ik weet dat je er bent en heb geen zin om nog veel langer te wachten... pff....

Rimke, maar als ik zeg dat ik een mk heb gehad, gaan de mensen gelijk zo zielig doen. Lief bedoeld hoor, maar ik ben er wel klaar mee. Ik had t liever ook niet gehad natuurlijk, maar richt me nu op een volgende zwangerschap

Enja, vorige x dat ik overtijd was, dacht ik ook, misschien denk ik er te veel aan. Maar geloof er niet zo in. Ben er de laatste maanden wel iets minder mee bezig, maar als het week van ongi is, dan wordt t toch weer spannend

Kom voor jezelf op, dik het desnoods een beetje aan maar zorg dat er iets gedaan wordt!
Zeg maar gewoon dat je heel erge buikpijn hebt, en dat je bezig bent met zwanger worden, dan gaan ze echt wel wat doen!
Kom echt voor je zelf op!

Charlotte, kan natuurlijk ook gewoon te weinig zw.hormonen zijn. Sja, het is afwachten geblazen. Ook natuurlijk omdat je cyclus nog niet zo duidelijk is.

dames, ik ga er weer vandoor

Pipstip; alvast succes voor morgen!!!

weltrusten alvast

Bieb:
tuurlijk dat kan ik me wel voorstellen maar ik was op een gegeven moment zo gefrustreerd dat mensen het meteen voor hun kop kregen, in eerste instantie dus dat het moeilijk zou worden om zwanger te worden en daarna dat ik net een miskraam had gehad, flikker toch op met die stomme opmerkingen! Had het toen zo gehad met iedereen.
En nog hoor, ik heb een vriendin die in een keer zwanger was, allemaal zonder problemen, en die begrijpt niet zo goed waarom ik zoveel echo's krijg want dat vind ze allemaal onzin, je moet niet zo erg met een zwangerschap bezig zijn vind ze.
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens, ik wil wel met mijn zwangerschap bezig zijn want ik ben het misschien maar twee keer, en bovendien ben ik heel erg onzeker geweest en zijn die echo's juist fantastisch voor ons omdat we dan kunnen zien dat het niet goed gaat.
Nogmaals, mensen denken gewoon niet na!
Ben lekker op dreef...................sorry!!!

Hey bieb,

Het is toch vervelen om te moeten zeggen dat je een miskr. heb gehad om ze kun kop te laten houden....

Het er TE veel mee bezig zijn spookt denk ik door ieder zijn hoofd wel eens, maar het lijkt me erg sterk dat het invloed heeft. Het vrouwelijk lichaam is daar wel tegen beschermd! En het is toch normaal dat de week dat je ongi moet worden spannend is... je bent gestopt met de pil voor een rede! hehe

Dag meisje!
Welterusten!!!
Ik ga er ook van tussen!

Lieve Pipperdepip: heel veel succes en sterkte morgen!!!
Charlotte: hou je goed he??
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan