Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Hoi charlotte!
Laat door je huisarts wat bloed aftappen, is HCG vaak sneller in te vinden!
Hoe lang duurt je cyclus inmiddels??

Charlotte, wat vervelend voor je. Misschien dat je toch ongi moet worden. Ik ben dus nooit overtijd, maar paar maanden terug dus wel. Had al meerdere keren neg. getest, had ook op mijn ongi dag echte ong klachten gehad, hele week al last van rug, en ja, week later dan toch ongi.

Mijn eerste cyclus was 34 dagen... zit nu op dag 37. Had niet verwacht dat mijn volgende cyclus langer op zich zou laten wachten.

Lieve bieb,

Daar kweek je echt geen medelijden mee hoor!
Je zet mensen wel behoorlijk op hun plek en dat moet dan ook je insteek van zo'n opmerking zijn, niet om er medelijden mee te krijgen!
Tuurlijk is het enorm kwetsend, en er niet mee bezig zijn is onmogelijk meisje.
Vanaf de dag dat je ongi bent geworden, baal je enorm.
Dan komt je eisprong en denk je dat je vreselijk moet gaan klussen en daarna.................daarna volgen er twee weken waarin je alleen maar denkt, god zou het raak zijn, is het raak, stel dat het raak is........................en als dat dan niet zo is, begint het hele riedeltje weer van voor af aan!
Een stomme kutzooi, en dat is het!
En dan heb ik nog makkelijk praat...............dat besef ik me terdege..................
Dikke kus voor jou!!!

ik hoor ook wel eens mensen zeggen tegen vrouwen die zwanger willen worden dat ze er dan TE veel mee bezig zijn, maar ik denk dan, wat weten zij nou!.... Lijkt me erg sterk dat het er TE veel mee bezig zijn je ongi uitsteld of je zwangerschap (nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik het ook ffies heb gedacht, dat ik nu niet ongi wordt omdat   ik er te veel over denk etc...)

Ik wacht nog ffies af tot woensdag of donderdag en dan ga ik de HA of gyn bellen. Misschien dat ze idd bloed af kunnen nemen om een inwenidge echo kunnen maken.

Wat een ongi kan uitstellen is bijvoorbeeld stress, heftige stress dus, en ziekte...........maar dat je met een mogelijke zwangerschap bezig bent, stelt echt geen ongi uit joh!
Vervelend dat je zoveel last van je buik hebt..........is hij ook opgezet enzo?
Toen ik na het stoppen met de pil die maanden niet ongi ben geweest, ging mijn buik echt opzetten, had ik vocht in mijn benen, had ik een enorme plof-kop, en voelde me gewoon enorm beroerd, meerdere keren ben ik toen voor echo's geweest omdat ze voor een bbm vreesde en uiteindelijk kwam er dus PCOS uit.................anyway, doet er niet toe!
Het is gewoon balen voor je meid en ik hoop het beste voor je!

Terug
Bovenaan