Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

ik reageer even per bladzijden want jullie zijn weer heerlijk aan het kletsen geweest

Bambi; lag je lekker vroeg in je bedje met de laptop op schoot , en chocolade eten in je bed hahah heerlijk meid, en jeetje he wat kost die hond geld zeg 400 euro dat is niet niks

Kruimels: een jachtrit, het klinkt wel leuk, en maak je niet druk meid voor naar de gyn een dinsdag net wat pip zegt mocht   er bij 1 van jullie iets niet goed zijn is daar vanalles nog voor te doen, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed is, en misschien krijg je net als pip en mij ook wel clomid, dan gaan we er een clomidclubje van maken hahahahahah

happy: haha lekker onder de zonnebank in slaap gevallen heerlijk meid, lekker ontspannend

anoeska: weer bij de accenpuntuur geweest ik hoop echt dat het helpt meid, en je hebt bijna je theorie voor je motorrijbewijs, spannend hoor meid, en dat is inderdaad wel heftig om te doen,

ik ga weer even verder lezen

xxx linda

wat lees ik nou, hebben pip en kruimels de knoop doorgehakt en gaan elkaar waarschijnlijk ontmoeten wat ontzettend spannend, ik ga gelijk even doorlezen naar de volgende pagina wat of er nou echt is besloten

xxxx linda

spannend spannend de agenda's worden erbij gepakt om een date vast te leggen

o en kruimels: ik las dat de 2 die je hebt proberen te koppelen elkaar al hebben gsms't, harstikke leuk hoor

xxx

nou meiden een date staat vast maar de datum nog niet, helemaal spannend hoor, ik ben benieuwd

april: jeetje meid het zit je niet mee, ik hoop echt voor je dat die pijn in je rug zakt maar doe het in godsnaam rustig aan en rust veel uit meid, en hopelijk wordt jeniet ziek erbij

sterretje; hahaha je bed riep, heb je heerlijk geslapen meid

rimke: hoe is je werknacht gegaan vannacht meid,? en hoe is het met je uitslag is het alweer wat minder

nou meiden het is hier vies weer bleh, maar goed, joey doet met de kruimeldief het huis stofzuigen haha, me koolrapen zijn alweer gekookt, en me wasmachine draait

meiden iedereen een fijne dag en vanmiddag ben ik er weer eventjes

xx linda

Goeiemorgen meiden,

Tjonge was ff gezellie gisteren hier zeg !!!! Ben benieuwd naar de date haha

LInnie; stuur joey ff door naar mij met zn kruimeldief haha, jij hebt een hulp zeg !!!!!

April; verdorie meis, je gaat toch niet ziek worden he ? ZO klinkt het idd wel ...beterschap meisje

Rimke; is het gelukt vannacht? Hoe is het met de uitslag en de jeuk ?

Pip en kruimeltje; beetje kunnen slapen vannacht, met zo n spannnende date in het vooruitzicht hihi?

NOu ik heb echt kl*te geslapen zeg pfffff, was om vier uur wakker en toen was ik ook echt wakker. De ene kat was onwijs vervelend !!!! Ik heb het nog half zeven zien worden en toen ging mn wekkertje weer om half acht, ben gebroken. Straks komt de kapster bij mn moeder dus zo naar toe. Laat alleen ff puntjes knippen .....

Fijne dag meiden,
Liefs happy

Pffff net op de weegschaal geweest en niks eraf, nog geen gram .......nou moet ik doorzetten, bah baal hier ff van !!!! Zal toch de baileys en het steengrillen wel zijn

Kusssss

hey happy: je haren worden weer bijgeknipt las ik, en niks afgevallen, wel volhouden meid, ze zeggen toch altijd dat het in het begin snel gaat en daarna wat langzamer, maar wel volhouden hoor

zo met joey naar de tandarts geweest en hij heeft dus 2 beginnenden gaatjes, hij heeft er een soort fluor laagje overheen gedaan en over 3 maanden weer terugkomen, de tandarts zei dat joey dus erg gevoelig is voor zoetigheid, en dat ik beter alles op momenten kan geven dus dat ga   ik nu ook doen, maar daarbij komt dat joey helemaal niet zo'n snoeperd is maar goed het is niet anders

ik ga eten koken, we eten koolrapen met een kalfsschnitzel jammie jammie

xxxx linda

Hallo lieve babes!!

Wat weten jullie toch enorm te kletsen op de maandagavond, hallo zeg, moest ff 9 pagina's lezen, maar goed. Die laatste pagina's waren idd een soort chat-sessie over een geplande ontmoeting, dus die heb ik maar ff overgeslagen.

Ik heb wel gelezen dat het bij Pip meeviel bij de gyn, gelukkig. Nu kunnen jullie ermee aan  de slag, dan heb je toch het gevoel dat er iets gebeurd, met die echo's en zo...

En verder Jacq overvallen door rode duivels: KLOTE!! hoe gaat het met je oma meisje?

Nou hier ook geen beter nieuws hoor, ben ook ongie geworden. KUT!!!! Had echt zoveel klachtjes dat ik dacht dat het misschien wel eens raak kon zijn, gevoelige tepels, soms misselijk en krampjes achter m'n schaambeen. Maar had al 2 keer neg getest, dus toen dacht ik al wel dat het niet raak zou zijn.... En gisteravond kwam het dus. Ik ben er niet zo heel teleurgesteld over, maar zit me wel steeds weer blij te maken als ik wat voelde en nu weet ik dus dat je lichaam je ernstig voor de gek kan houden. Op naar de volgende ronde.
Eigenlijk komt het wel beter uit zo, want anders zou ik 11 weken zijn als ik naar Afrika zou moeten en misschien ben ik dan wel hardstikke misselijk of zo. Als ik nu zwanger zou zijn ben ik pas 7 weken, dan is de kans dat ik me goed voel wel wat groter...
Verder geen nieuws, moet ontzettend veel werken (werk 36 uur als verpl.) en we hebben allemaal zwangere collega's die met verlof zijn (4 stuks) en een paar met griep, dus ik werk momenteel wel iets meer als 36 uur. Maar ja...

Girls, toedeledoki!!

Terug
Bovenaan