Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hey klaasje

balen meid dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde, en je hebt het heel erg druk zo te lezen meid,
wanneer gaan jullie naar afrika toe??

xxx linda

Klaasje; Balen zeg dat je ongi bent geworden!
Linda; Ah de zielige joey, twee beginnende gaatje, hopelijk zetten ze niet door.

Nou, hier gaat het nog niet echt goed, ik zal jullie de smerige details besparen, maar ik heb momenteel een erg innige relatie met de wc vrees ik, bah!

nou net ff bijgelezen maar moest 4 of 5 paginas lezen hoe dat kruimels en pip gaan afspreken vind ook gewoon dat je het moet doen als je zo dicht bij elkaar woont.

klaasje: kut dat je ongesteld bent geworden

voor de rest heb ik weinig tijd om te reageren moet zo eten en straks komt een vriendin me halen o half 6 en dan gaan we naar een andere vriendin mijn trouwfoto's kijken.
ben vandaag weer heel misselijk geweest en vannacht weer heel erge opvliegers ben mijn bed uitgezweet niet normaal
is dit ook een teken?????

nou tot morgen misschien maar moet ook leren he....

liefs anoeska

Hey meiden,

Sjonge wat is het rustig hier! Nou ik ben weer even uit bed, volgens mij zijn mijn darmen nu leeg .
Vandaag nog maar even rustig aan doen met eten en dan hoop ik dat ze weer gaan functioneren zoals het hoort en dat de wc en ik een iets minder intieme relatie gaan hebben............................

Is er nog iemand?

Zo, goedemorgen!

April: ben je ziek meid? Goed je vezels blijven eten, lukt dat niet, dan in ieder geval blijven drinken, neem een glas cola, is super goed bij buikgriep...............is niet gelogen.
Anoeska: oe............!!!!! Het zal toch niet, ik heb nog steeds last van nachtzweten.......
Linda: twee gaatjes voor joey.............gaan ze er iets aan doen??
Pip en kruimeldief gaan afspreken: jeeeeh!!!!!

Nou, ik heb mijn eerste nacht gehad, voel me belabberd, heb weer heel slecht geslapen, en wordt ook een beetje ziek vrees ik, last van mijn darmen, misselijk, spierpijn.......
Heb ook een zeikerige pijn in mijn rug................en een zeikerige pijn in mijn buik......het kind doet hard zijn best om te groeien en dat is prima................maar ik voel me eventjes kut.
De uitslag is wel verdwenen, zo snel als hij kwam, is hij weer weg...............

Ik ga even koken........

Hoi meiden,

Zeker rustig hier zeg !!!!

Lin; ik heb nog nooit koolrapen gegeten  waar smaakt dat naar ? Ach die joey met zn 2 beginnende gaatjes ....

Anoes; druk druk druk he. Tja, of dat een teken kan zijn .......geen idee, heb al zoveel rare dingen meegemaakt, hoop het voor je

Klaasje; balen van je ongie he ......zet m op in de volgende ronde he

April; tjonge toch ziek he .........hoop dat je snel wat opknapt meisje

Ff met het eten verder......

Liefs happy

Hey rimke, klinkt idd alsof je ook een griepje te pakken hebt lieverd, rustig aan he. Wat eet je vandaag ???? haha pizza misschien .....

kusssssss

Bij de gedachte aan de pizza moet ik al braken vrees ik...............we eten een witlof stamppotje met spekjes en boursin................klinkt lekker, maar nogmaals, het wordt mijn ontbijt.............................

Terug
Bovenaan