Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

linda, wat leuk dat jullie misschien gaan verbouwen!
Geeft een hoop troep en stress, maar ja als het dan klaar is, helemaal geweldig!!!!
ik kan er over meepraten, haha.

happy, wat erg zeg, dat die vrouw op zo'n jonge leeftijd al overleden is, ppffff.
vind ik ook altijd zo erg als er zo'n jong iemand in de krant staat, dan vraag ik me altijd af wat hij of zij gehad heeft dat ze zo jong zijn overleden.
een bloedziekte is ook heel ernstig zeg.
succes vanmiddag met opgesloten zitten in je eigen huisje, haha dat is ook wat.
ach die deur zit vast zo in de verf.

pip, ik las dat je om 13:00 bij de gyn moet zijn, oei wat spannend. jij niet zenuwachtig? nou dan komt dat vast omdat ik het voor je ben, haha.
denk aan je meis, al 2 dagen. SUCCES!!!!
hoe is het met je kat? ben je nog mee langs de dierenarts geweest? en naar welke ga je altijd?

vanmorgen lekker even uitgeslapen, mmmm deed ik dat gisterochtend ook al niet?
ben gewoon zo'n vreselijke slapert, haha. zal nog wat worden als we kindjes krijgen.
dan moet ik vast erg aan het nieuwe ritme wennen.
nou heb de 1ste dvd van mc' louds doughters op gehaald bij m'n schoonzusje, dus begin vanavond denk ik met kijken, oh heb er weer zo'n zin in.
ik voel het aan me klompen dat ik door deze serie weer helemaal zin krijg om te gaan paardrijden, ondanks m'n zere rug klim ik er dan gewoon weer op.
ben benieuwd!!!
er zit een vertegenwoordiger beneden bij m'n mannetje, dus ik zit sniekie boven op bedje, haha.
wil nog even iets doen in huis voordat ik aan het werk moet.
morgen komt m'n schoonmoeder met de 2 oppaskinderen, die zijn al wat ouder hoor (9 en 11 geloof ik) maar als die vakantie hebben, slapen ze altijd een nachtje bij Henny en dan willen ze ook een dagje op de boerderij komen.
dan blijven ze ook echt de hele dag, dus dat is altijd erg druk, maar wel gezellig hoor!
dus dan kom ik morgen ook niet echt toe aan wat schoonmaken, en woensdag ga ik 's middags naar de jacht, dus dan word het ook al niet.
ga even stofzuigen en kom vanavond nog wel effe weer hier, wil wel weten natuurlijk voordat ik ga slapen hoe het met   pip is gegaan, anders doe ik geen oog dicht!
lieverds, een hele fijne dag en tot later.
dikke kus kruimels

goedemorgen meiden,

pff een dagje niet geweest en we zitten alweer in 18. ik kan het niet bijhouden hoor.
Gisteren weer druk bezig geweest in het huis en heb iets teveel van mezelf gegeven, tja als je zwanger bent en die buik gaat lichtelijk in de weg zitten, moet je eigelijk geen plinten in de keuken en wc gaan verven en vervolgens de complete wc voegen verven en daarna weer schoonmaken, heb me in bochten gewrongen waarvan ik niet wist dat het kon. maarja ik zei al eerder wie doet hetanders, me mannnetje heeft het druk zat. met de grotere klussen. GEloof dat ze vanavond aan het laminaat gaan beginnen en ik neem vrij denk ik. miss dat ik morgen wat doe en anders kunen ze de pot op. ga mezelf niet elke dag voorbij lopen.

sorry voor het ego bericht, ben redelijk bijgelezen en heb om sommige verhalen erg gellachen, maar nu dus geen tijd om op iedereeen te reageren.

ik moet echt ff wat hier in huis doen. bleggg stofzuigen enzo.

xxx Bambi

kruimels: lekker uitgeslapen meid, heerlijk, en je hebt alvast de eerste dvd's van je nieuwe serie in huis, hhahaha dat wordt weer veel kijkplezier, en je krijgt weer een paar drukke dagen las ik

bambi: je hebt je inderdaad voorbij gelopen gisteren zo te lezen, denk in godsnaam aan jezelf en vooral de baby, vandaag lekker met je beentjes in de lucht meid

zo ik ga vanmiddag even een slaapje doen op de bank, ik ben kapot, om half 2 vannacht begon joey te huilen hij had denk ik naar gedroomd, dus ik naar zijn kamer, maar voordat ik dan weer slaap is het 3 uur want dan ben ik dus gewoon wakker, en om kwart voor 6 vanmorgen was ie helemaal paraat, dus ik ga lekker een uurtje slapen, hahaah, ik ben net klaar met schoonmaken, ik heb de wc gedaan, gestofzuigd, alle meubels afgelapt, me dressoir van binnen gesopt en toen vond ik hem rond, morgen weer een dag

iedereen een fijne dag , en pip, succes straks meid

xxxx linda

Goedemorgen!!!

Linda: ook al weer druk aan de poets geweest................lekker slapen zo!
Bambi: Jemig! Hoop dat als het huis zo klaar is dat je lekker kunt gaan uitpuffen!
Denk aan jezelf he?
Kruimeldief: heerlijk, alle nieuwe dvd's binnen, en Mc clouds daughters is zoo leuk!!!!
Geniet ervan!!!
Pipperdepip, succes zo lieverd!!!

Nou, ik heb uitgeslapen, net de administratie gedaan en zometeen even boodschappen doen..................en dan weer lekker het bedje in, vannacht weer werken.
Belde net een collegaatje die ook in de nachtdienst zit, we zitten met een heel leuk clubje, terwijl ik dacht dat ik met allemaal nare collega's moest werken, das weer een meevaller!!!
Dus ik spring eventjes onder de douche en ga even allemaal lekkere dingetjes scoren.
We hebben een abonnement bij een biologische boer, dus we krijgen 1 keer per week een groente pakket, nu hebben we nog witlof en rode kool, dus ik ga daar morgen en overmorgen stamppotjes van maken..........moet altijd wat vooruit plannen als ik in de nachtdienst zit, want dan ga ik echt geen boodschappen doen, dus dat moet ik vandaag doen............en dan geef ik fons woensdag opdracht tot koken, morgen doe ik hetzelf nog wel, want dan is hij ook vrij laat thuis en zal geen zin hebben om te koken! Meestal kook ik niet als ik in de nachtdienst zit, want dan eet ik voor mijn gevoel stamppot witlof als ontbijt......................bleh! En als ik dan zelf moet koken op mijn nuchtere maag heb ik eigenlijk al geen zin meer.............
Anyway, ga even aan de slag!
Tot later!!!

Pip ik was helemaal vergeten om je veel succes te wensen gisteren! Ik hoop dat er niets naars uit de uitslag komt.

Aan alle zwangere klusbabes: Doe rustig aan en neem de rust die je nodig hebt. Je kunt beter de dingen die je moet doen verspreiden over meerdere dagen dan dat je alles in een dag doet en de dagen erna niets waard bent!!!

Happy dat zal wel raar zijn voor jou als je moet wachten thuis tot ze komen verven! hihi

Linda gelukkig dat je ongi al bijna weg is! anders was je misschien leeg gebloed!

Jaqcy je wordt toch niet ongi!!!

Even voor de duidelijkheid meisjes. Ik werd niet hitsig van de film. Alles behalve! ik werd hitsig van vriendjelief!!! hihi
We klussen dit keer niet meer verplicht. Omdat ik geen flauw benul heb van hoe lang mijn cyclus is zijn we zo lang aan het klussen dat het slecht werd voor de relatie... We hebben afgesproken dat we seksen als we zin hebben en niet seksen omdat we denken dat het moet. Misschien denken sommige wat zonde van de ronde als je niet gericht klust. Maar ik wil ook het plezier in ons seksleven houden. En ik moet zegge ik merk het verschil heel erg goed. We knuffelen nu meer dan de vorige ronde en we zijn weer lief voor elkaar!!

meisjes ik ga er een eind aan maken. Ik moet over en uurtje alweer paraat staan op het werk.

Kussies!!!!

hoi meiden,

Zo wel weer genieg gedaan, ik snap het comentaar van jullie wel hoor, doe rustig aan enzo, maar ik barst op een of andere manier van de energie van het weekend, merk wel dat me lichaam niet zo mee werkt vandaag, last van me darmen, heg net een enorme hoop neergelegd hahah en beetje buikpijn nu, daarom hou ik ook op nu. heb net de dus het huis hier aankant gemaakt en de keuken tafel uit elkaar gehaald, die gaat naar me ouders. Wij krijgen een veel mooiere nieuwe gekocht ghahaha.

Linda ga lekker slapen en dat geld ook voor rimke.
pip je bent nu bij de gyn. succes en ben benieuwd.
renee doen waar je lekker bij voelt en vooral m.b.t je sexleven. lekker genieten hgihhi

ga straks dus naar me ouders, ff een bakkie doen.
hoorde dat het niet helemaal goed gaat met de hond van me ouders. zijn ze nu mee naar de dierenarts, had bloed in zijn oor, hij is al   heel oud hoor al 12 , maarja ik hoop wel dat het onschuldig is.

pip weet jij al wat er met je katje is ? ik hoop ook niks ernstigs hoor.

ga er vandoor.
xxx Bambi

Hoi meiden,

Nou daar zit ik dan, verplicht binnen haha. Deur is net geverfd, netjes op tijd dus !!! Net nog een nieuw truitje gekocht ...leuk leuk leuk. Het ziekenhuis belde net ook nog naar mn mobiel omdat mn ouders niet thuis waren. Volgende week dinsdag wordt mn vader om 11 uur opgenomen en dan wordt hij woensdag geholpen.

Bambi; ik ga het toch ook nog ff zeggen ......rustig aan he meisje. Snap je wel hoor, zeker als je niet zo heel veel hulp hebt !!!

Rimke; oh, ik heb gelijk trek in rode kool haha. Ik heb natuurlijk dat heerlijke steengrillen hihi al gehad dus nu ook weer op de gezonde toer !!! Vanavond snijbonen, aardappels en lekker draadjesvlees, jummie

Pip; ben benieuwd lieverd, zowel naar jou als naar de kat !!!!

Linda; slaap lekker meisje ....

kussss happy

April; is idd triest he om op die leeftijd te overlijden. Heb haar misschien maar 2 of 3 keer gezien maar vind het echt zooooo erg !!! Hoe is het verder met jou?????

Reneetje; gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen. Kan me goed voorstellen dat het een verplicht nummertje wordt. Hadden wij ook hoor, de lol gaat er echt vanaf. Geniet maar lekker van elkaar !!

Kruimels; slaap jij maar lekker uit hoor. Heb je wel nodig met al die kruimels tijden haha

Meiden, ga de aardappels schillen en ff beetje opruimen hier !

Liefs happy

Terug
Bovenaan