Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

heeeey meiden...

Ik volg nu zo'n 3 weken al jullie spannende verhalen.. haha vond het zelf erg spannend
toen happy en phoebe gingen afspreken... Mijn vriend en ik zijn idd ook bezig om zwanger te worden.. ik ben pas gestopt met de pil... het is allemaal erg spannend voor ons.. en als ik dan soms die positieve reacties van jullie naar elkaar toe lees.. dan doet je dat wel wat..  Ik hoop ook voor jullie het alleeerrrrr beste dames

Groetjes Berkje4

oja.. nog ff een vraagje...

ergens in klusbabes17 had iemand het over erg pijnlijke borsten.. jeetje ik maak dat nu ook door idd en zodra je onder de douche staat en de straal gaat lopen nou dan kruip ik eronder vandaan.. bijna niet aan te raken joh.. maar heeft dit met het ontpillen te maken??

xxx berkje4

En happy is je deur mooi geworden? En een nieuw truitje gekocht, leuk hoor.

Ben je er eigenlijk nog?

Berkje; geen idee of dat met het ontpillen te maken heeft. Je hoort vaak dat iemand gevoelige borsten heeft tijdens een ongi, of als je zwanger bent.
Succes.

Ola,

Zo, kap er weer lekker mee voor vandaag. Ga vanavond mn bank op en kom er niet meer vanaf ! Heerlijk vooruitzicht .....misschien nog wel ff lekker onder de zonnebank !!!

April; de deur is mooi geworden hoor !!! Hij is nu donkerblauw. Dat moet wel want wij hebben te maken met een schoonheidscommisie hier in de flat. Wel beter anders wordt het zo n rommelig zooitje. We krijgen nu ook nieuw hekwerk dus, mn huisje wordt weer wat meer waard haha

Berkje; kan idd met ontpillen te maken hebben. Heb ook de eerste twee maanden van die klachtjes gehad. Succes met zwanger worden meid. Haha ik vond het ook spannend hoor om phoebe te ontmoeten ......maar het was mega gezellig !!!

Liefs happy

hey meiden

Happy: de voordeur staat weer goed in verf las ik, en je hebt een nieuw truitje gekocht lekker hoor, ik heb net twee nieuwe tafelkleden gekocht, die krengen zijn ook duur zeg, pff maar goed
Spannend meid nog een paar dagen en dan is de operatie van je vader, hopelijk breken er dan daarna alleen maar goede tijden aan bij jullie meid, want dat hebben jullie wel verdiend

bambi: hopelijk is het niets ernstigs met de hond van je ouders meid,

renee; je moet inderdaad doen waar jullie je lekker ibj voelen het moet niet zo zijn dat de relatie er onder gaat lijden omdat je moet sexen,

rimke; werkse vannacht meid, en ik geef je gelijk hoor dat je als je na een nachtdiens wakker wordt geen trek in witlof ofzo als ontbijt te hebben hahaha

berkje; het kan inderdaad met ontpillen te maken hebben, succes meid

jacqy: hoe is het bij jouw??? hopelijk nog geen bloed te zien, en hoe is het met je oma gegaaan vandaag, met het afbouwen van de medicijnen??

Pip : hoe was het bij de gyn?????

ik heb vanmorgen lekker kalfslapjes gemaakt voor bij het eten en die zit ik nou lekker koud op te eten haha heerlijk
O ja ik dacht dat ik bijna van mijn ongesteldheid af was, wordt ik weer heftig ongesteld, raar lichaam van mij, ach misschien een goed teken voor de volgenden ronde haha

xxx linda

Hallo lieve dames!

Bedankt voor al jullie belangstelling, dat doet me echt heel goed!

Nou mijn verslag van vanmiddag:

We hadden een vrouwelijke fertiliteitsarts. Ze was erg vriendelijk, eerlijk, duidelijk etc. Eerst intake gedaan nav het formulier dat we hadden ingevuld. We waren alletwee gezond..hihi...Uitslag van m'n man was goed. Mijn bloeduitslagen waren ook goed.

Ze legde uit dat ze m'n cyclus zou gaan volgen. Mocht er geen menstruatie onderweg zijn (nav de echo/bloedonderzoek) dan zou ik daar pillen voor krijgen en zodra ik ongesteld ben (met of zonder pillen) krjig ik clomid om een regelmatige cyclus op te wekken. Tijdens het gebruik van clomid moet ik ook diverse keren in mijn cyclus komen (van dag 9 tot 14 ofzo) voor een invwendige echo om te kijken hoe m'n eicelletjes het doen.

Toen kreeg ik een inwendige echo. Dat stelt echt niks voor. Je zit daar in je blote kont op die stoel, benen in de lucht en je krijgt een joystick naar binnen voorzien van condoom...haha. Ze bestuurt dat echoapparaat ook echt als een joystick. Je voelt het wel maar doet geen pijn ofzo. Baarmoeder goed, ze zag nog niet veel slijmvlies dus zei ze dat ik waarschijnlijk menstruatieopwekkers zou krijgen. Toen door naar m'n eileiders en daar zagen we eitjes. Er zat zelfs 1 mooi groot eitje van 10 mm. Nu moet ik vrijdag terugkomen voor weer een inwendige echo.   Als het goed is is die dan gegroeid tot 16 mm en komt er een eisprong aan. Als dat zo is dan krijgen we meteen een samenwerkingstest. Dan moeten we zondagavond sexen en maandagochtend terugkomen en dan gaan ze wat sperma uit m'n bmm halen om te zien of dat goed matcht met mijn slijm e.d.

Mocht de eicel vrijdag niet zijn gegroeid dan krijg ik alsnog proverna om een menstruatie op  te wekken en ga ik zodra ik ongesteld ben beginnen met clomid.

Kortom, het heeft geen naam maar ik heb gewoon een onregelmatige cyclus.

Ben helemaal opgelucht en blij dat er nu wat gaat gebeuren. Ik heb er helemaal vertrouwen in dat het goed gaat komen!!

Sorry voor m'n lange verhaal maar moest het even kwijt.

Ga vanavond even bijlezen, moet nu eerst eten (mannetje heeft gekookt!)!

Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes lieve meisjes!!

Dikke kus van Pip

(ps. en ik hoef van haar niet meer te temperaturen: JOEHOE!!!!!)

Terug
Bovenaan