Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hey Pip: nou meid dat is goed nieuws en gelukkig viel het mee, dus je raakt gezellig met mij aan de clomid, hopelijk gaat het bij jouw sneller dan bij mij, en je moet dus ook weer terugkomen voor meer inwendige echo's, ik hoef dat niet ik heb dat ook al bij mijn gyn gezegd dat andere dat wel moeten maar hij zei dat dat niet nodig was, nou meid dat wordt allemaal spannend voor je
en je hoeft niet meer te temperaturen, heerlijk hahaah

xxx linda

hoi meiden,

happy fijn dat alles weer in de verf staast en gelukkig is het mooi weer, met -5 is eht vast niet zo lekker met de voordeur open.

linda toch weer hevig ongie. is meestal wel als je die maand daarvoor minder had.

april, alles goed en daarbinnen ook met de uk ? hoever zijn jullie nu met het kamertje ? en ik vroeg me af wat nou jou uitgerekende datum is, want die staat niet op de wolk.

ik heb ook lekker het eten op staan , word lekker andijvie stampot met spekkies jammie.
vanavond ga ik ook lekker onderuit hoor. heb veel te veel lopen tillen en doen vandaag. voel heel me buik spannen en das natuurlijk niet de bedoeling.

berkje hahah weer een stiekeme meelezer, wel grappig dat andere onze verhalen zo leuk vinden. Over die pijnlijke borsten. tja kan indd ontpillen zijn. ik merkte echter als 1e aan me borsten dat ik zwanger was, want ze waren ineens gevoeliger en voller, maar niet zoals jij zegt pijnlijk. succes met zwanger worden, kan je vertellen dat het heel leuk is hihihi

ga ff bij het eten kijken. is er nog iemand online ?

xxx Bambi

bambi; doe lekker niks vanavond meid, haha en eet smakelijk

xxx

meiden ik ben er weer vandoor, ik ben er misschien vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Pip Stip; Wat fijn dat de uitslagen goed waren! Dat lijkt me een enorme opluchting. En de inwendige echo goed, met ook een mooi eitje te zien, fijn hoor.  En zo te lezen gaan ze nu echt 'aan de slag' en zijn het ook echt duidelijke stappen die ze gaan zetten (ik ben geen expert hoor, maar zo klinkt het).

Hoe gaat het nu met jullie, zoals ik het lees ben je zelf ook wel 'tevreden' met de stappen die gezet gaan worden of niet?

Ik bedoel het lijkt me niet makkelijk hoor, maar zo te lezen was het een prettig gesprek en worden er concrete stappen gezet en dat lijkt me wel een fijn gevoel geven, of niet?

Liefs April

he pip,

Wat een goed nieuws, geen enge dingen iig. Nu kan je er indd wat mee, jammer dat het met medicatie moet, maar als je daarmee binnen no time zwanger bent, is dat alleen maar mooi toch. wel fijn dat alles verder in orde is en dat het gewoon een 'onregelmaatige cyclus'is.

he linda,

We zeiden het al eerder, jij hebt echt een andere gyn nodig, 1 die vrouwen wel begrijpt. ik vind die van jou zon hork van een vent als ik die verhalen hoor. en het is toch niet goed om zoveel hormonen troep te slikken.

xxx Bambi

Bambi, Ja sorry mijn uitgerekende datum is 10 juni! Wij hebben het kamertje besteld en dat komt begin april. Verder hoeven we eigenlijk maar 1 muur te schilderen dus dat is zo gedaan (gaan we in maart doen).
Doe lekker rustig aan meid en lekker hoor stampot andijvie. Oh en ik zie dat jullie woendag de 20 weken echo hebben, spannend hoor.

Ola meisjes

Nou pip, das goed nieuws, fijn dat alles goed was en dat er nu wat aan gedaan gaat worden he !!!!! Ben blij dat je het vond meevallen, heb echt heel de tijd aan je gedacht !!! Samen met linnie aan de clomid !!! Tuurlijk komt alles goed meisje !!!! Hoe is het met je kat?

Lin; tjonge nou weer zo heftig ongesteld pfffff denk je dat je er van af bent zeg ! Jij dus ook je geld weer uitgegeven he....haha kan je beter aan een truitje doen hoor !

Ga ff met het eten verder, ben echt blij dat het je meevil pipje en dat er geen rare dingen naar voren zijn gekomen !!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan