klusbabes 19!!!!!!!

Bah ik moet zo naar een koud bedje, zonder mannetje..............

ja, ik vind 10 echt een mooi getal hahaha.
Dat is niks he alleen in je bedje.... is het alleen vandaag, of moet je nog meer nachten alleen slapen?

Ja ik hoop echt voor je dat 10 jullie geluksgetal gaat worden. Helaas komt mijn mannetje dinsdag pas terug , dus dat worden wat nachtjes alleen, nou ja een beetje alleen......

Maar hoe is het nu met je?

je bent niet alleen, maar echt aanpraak heb je niet he hahaha
Maar het gaat wel hoor, tuurlijk heb ik de pest er even in gehad en ben ik wel teleurgesteld, maar het lijkt wel of dat met de ronde minder wordt. Eigenlijk denk je nu al... het zal toch wel weer niet. Ik krijg nu wel steeds meer het gevoel dat we niet "gewoon" zwanger kunnen worden, en dat houdt me dan wel bezig.
En hoest met jou, en je maag?

Ja jeetje, ik kan het me wel voorstellen, ik had precies hetzelfde. Gebruik je eigenlijk al ovu testen of temp je? Sorry ik ben het even kwijt.....

Met mij gaat het rustig aan, maar eigenlijk best goed. De pijn van mijn rug is nu wel te hebben en ja mijn maag wisselt heel erg, heeft volgens mij te maken met de houding van die kleine....

Gelukkig dat het wat beter gaat met je rug, en je maag kan echt heel goed met de houding van die kleine te maken hebben hoor, kan die lekker tegen aan boksen hahaha

Ik heb ovu testen, die eerste die ik gebruikte gaven helemaal geen tweede streep en die ik nu heb geven een hele lichte 2de streep, dus daat heb ik ook niet echt iets aan. En ik temperatuur ook, maar ik vind het een beetje moeilijk af te lezen.
Afgelopen ronde ging op dag 13 mijn temp met 0.3 graden omhoog naar 36.5, op dag 12 was het dus 36.2 maar in de dagen ervoor en ernaa schommelt het tussen de 36.1 en 36.6, dus ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.
Maar ik doe het eigenlijk maar al bijvoorbaat, want ik heb gelezen dat als je voor de eerste keer bij de gyn komt en je heb geen temp lijsten van de afgelopen 3 maanden wordt je weer naar huis gestuurd dat je eerst 3 maanden je temperatuur moet bijhouden. En dat vind ik dan weer zonde van de tijd, dus doe ik het alvast maar. Bij jou was het ook ronde 10 raak he?

Maar welke ovu testen gebruik je ook alweer? Wel slim dat je nu die temp lijsten maakt, kunnen ze je inderdaad niet meer terug sturen! Hebben jullie er al over nagedacht wanneer je evt naar de huisarts gaat?

Ja, bij ons was het in ronde 10 raak, dus wel beloven dat je vertrouwen blijft houden hoor!

Ik heb eerst de dipstick van sensitest gebruikt en nu heb ik die midsteam dingen.
Ik wil wel het jaar proberen zwanger te worden volmaken, dus dat wordt dat juli dat we een jaar bezig zijn en dan wil ik pas naar de huisarts gaan. 1 voordeel van een korte cyclus, veel kans per jaar.
Maar tuurlijk blijf ik hoop houden, volgens mij is het maar een paar procent van de stellen die uiteindelijk ongewilt kinderloos blijven, je hoop alleen dat het "gewoon" gaat, zonder dokter.
Het lijkt me ook zo leuk om tegen de mijn ouders en schoonouders te vertellen dat ze opa en oma worden, het gesprek dat je naar de huisarts gaat omdat zwanger worden niet lukt hoop ik echt over te kunnen slaan.

Terug
Bovenaan