klusbabes 19!!!!!!!

Happy; Wat super zeg dat het goed gaat met je vader! Ja, nu zal bij jou alles er natuurlijk wel   uitkomen, doe je wel rustig aan?

Renee; Oh nee balen, je ongi is doorgezet las ik.

Phoebe: Verdorie, ook jij een cyclus van 26 dagen.

Is er nog iemand of liggen jullie allemaal al lekker te slapen?

April ik ben er nog hoor.
26 dagen is redelijk normaal hoor voor mij, alleen vorige maand waren het 23 dagen, maar meestel is het tussen de 26 en 29 dagen.
Hoest verder met jou?

Verdorie buuf, klote zooi zeg !!! Ook al die rd s pfffff moet nu echt een zwangere babe komen hoor. Tien is idd een mooi getal dus zou zeggen .....klus je suf !!! Haha

Meiden ga mn mandje in. Morgen om acht uur beginnen en voor die tijd ook nog ff bloeddruk meten, ben benieuwd ......Vanmorgen kwam ik zingend op mn werk binnen, was lang gelden hoor, lekker ff helemaal geen zorgen ....kotrtom meiden, voel me super, Zweef op een wolk haha

Slaap lekker lieve schatten
Kus happy

Hey april ik doe rustig hoor, jij ook haha. Ben je weer helmaal opgeknapt ???? Als het goed is komen zaterdag de rd s dus hop dat ik morgente horen krijg dat ik weer aan de klus mag. Zal ik er eens flink tegenaan gaan whaha

slaap lekker buuf, en werkse morgen.
Succes met het meten van je bloeddruk, ik hoop voor je dat je aankomende maand weer mag, ben ik niet de enige die zicg suf gaat klussen!

Liefs Phoebe

Happy: Slaap lekker en ik duim ook voor je, op naar een nieuwe klusmaand!
Phoebe; Balen zeg van je rd's, maar de 10e ronde brengt vast geluk, op naar een nieuwe klusmaand!

Terug
Bovenaan