klusbabes 19!!!!!!!

sterretje; heb je last van bandenpijn?? doe maar lekker rustig aan

Rimke; hahaha wat zal je je lullig hebben gevoeld dat je te laat op de afspraak was, maar ik denk dat ze er niet zo'n punt van maken

meiden ik ga stoppen, ik ga nog even met joey spelen en vanavond komt de reiki mevrouw dus morgenochtend voordat ik naar werk ga, j(als ik geen spitsuur heb hahaah) lees ik alles weer bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

hallo meiden,

ik ben vandaag niet op mijn best ben ook te moe om te reageren maar zag dit toen ik aan het googlen was
RENEE:
Goedemorgen allemaal, Soms kunnen kruiden, olieen en andere middeltjes best iets toevoegen. Maar soms kunnen ze ook kwaad. Ik lees op allerlei forums (fora ;-) ) dat meiden monnikspeper slikken om hun lange cyclus te reguleren omdat ze graag zwanger willen worden. Ik heb eens navraag gedaan bij een 'kruidendeskundige'die het volgende vermeldde:
Quote: "De monnikspeper bevat een hoog (voor een plant gerekend)gehalte aan estrogeenachtig materiaal. Dat is te vergelijken met de werking van een milde pil. Dus in die zin is het ook als zodanig te gebruiken. Alleen ken ik het gebruik als zodanig niet in de praktijk. Het gebruik ontraad ik als je moeizame pogingen doet om zwanger te geraken onder het motto "alle kleine beetjes helpen" en in deze maakt het er alleen maar moeilijker op."
Wilde ik jullie niet onthouden.. Dus niet gebruiken als je zwanger wilt worden!! Verder raad ik iedereen aan die wel iets extra's of raars wil gebruiken dit te doen op advies van een goede homeopaat of alternatieve arts. Ook natuurlijke kruiden en olieen en weet ik veel wat kunnen schade berokkenen. Maar als ze juist gebruikt worden veel goed doen. Voor zover ik weet kan teunisbloemolie trouwens geen kwaad.

weet ook niet?????

Renee; zucht jij ook al ongi. Wat is dat hier zeg. Hele maand febr geen zwangeren babes. Ik hoop in mrt toch wel.....

Rimke; wat leuk dat je je kindje gevoeld hebt, Je twijfelde al, maar je hebt de baby toch echt gevoeld. Fijn dat alles verder goed gaat!

Kruimels; ik moest ook een keer naar tandarts want had ook superpijn. Kreeg ik dus wortelkanaalbehandeling. Maar was dus niet goed gedaan, had nog steeds pijn. Moest ik dus weer terug. Ik weet wel dat kiespijn 1 van de ergste pijnen is wat je kan hebben

Happy; heerlijk toch af en toe eens flink shoppen. Heb net ook weer kussenhoesjes ingeslagen, Ben gek op kussenhoesjes!! aanbieding bij V&D

Linda; Joey begint t al naar zijn zin te krijgen. Voel je je tenminste ook niet zo rot als je wegloopt als hij huilt

Heb dus vanmorgen hartfilmpje laten maken. Alles moest uit behalve broek. Dus ik ga liggen, moest mijn bh ook nog uit. Nou daar vlogen me tieten aan de kant haha, heb van die hangborsten dus schaam me altijd, maar het was toch een vrouwelijke assistent dus minder erg. Ook bloed prikken voor cholesterol. Maandag uitslag

Net voor ringen gekeken, hadden aktie 2e ring gratis. Maar die van de niet aktie waren leuker, en in verhouding net zo duur/goedkoop als die van aktie. En natuurlijk voorwaarde als je besteld gelijk betalen, nou echt niet. Dus niets gekocht. Ga denk toch terug naar winkel waar we eerder waren, Misschien morgen

Oja, had ik al verteld dat roddel gaat dat ik zwanger ben. Was zondag bij schoonzus toen zei ze, ik hoorde dat je zwanger bent,. Dus ik, ja dat zal je broer wel zijn die roddelt, hij was dus diegene die laatst zo dom reageerde op zijn verjaardag, door de hele tijd te zeggen dat ik zwanger was. Maar nee, volgens haar had neefje van mijn vriend (is 8 jaar) op school gezegd dat ik dus ging trouwen omdat er babytje kwam. Nee zei ik tegen haar, dat kan niet, dat zou hij nooit zeggen, En neefje kennende zegt hij zoiets ook niet. Hij zegt geen dingen waar niet over gepraat is, we hebben t nooit over baby gehad ofzo. En moeder van hem die zal t ook niet gezegd hebben, want die weet dat ik mk heb gehad. Mijn schoonzus zegt dit gewoon om mij uit te horen, want ze denkt zelf dat ik zwanger ben. Snappen jullie t nog? Af en toe is mijn schoonzus beetje raar, nou af en toe? meestal hah

voor de 1000ste keer, zaterdag jurk passen joehoe!!!!

oja, heb nog niets gehoord van mijn sollicitatie. Wilde vandaag bellen, maar vergeten....morgen in mijn pauze toch maar eens bellen

Meiden ben ik weer ff en ben weer helemaal kapot. De zuster zei ook dat dit alle spanning was die eruit kwam en dat ik gewoon ff rustig aan moet doen   haha ze kent me niet he !!!   Ik heb heeeeeeel vluchtig bij gelezen want wil nu echt ff lekker gaan douchen. Om de paar minuten gaat de telefoon hier ook....ach wel heel lief van iedereen, als ze niets laten horen is het ook niet goed he !!!!! Las dat bij rimke de controle goed was en dat ze idd haar frummel had gevoeld ....super lieverd !!!!!!! Geniet er maar lekker van. Reneetje ongi, verdorie op dag 26 ????? Bieb heeft dr hartfilmpje laten maken, goed zo meisje. Kruimeltje waarschijnlijk een nieuwe auto heeft en no gsteeds kiespijn, klote zooi !!! April, druk is geweest. Bambi, netjes nog thuis is gebleven, goed zo meisje. Lin moest rennen vanmorgen haha niks voor jou en die kleine kabouter lekker aan het scheuren was  Meiden weet het niet meer. Kom straks nog wel ff kijken of ik niks belangrijks vergeet

Net dus bij paps geweest en die zag er onwijs goed uit !!! Beter dan de laatste weken. Wel fijn om hem weer ff te zien hoor. Hij heeft wel veel pijn maar, hij zei ook dat dat best te dragen is nu hij weet dat alles goed komt !!! Morgenavond weer lekker op bezoek. Vandaag moest hij even uit bed, eerst vanmorgen en toen viel hij haast flauw dus toen hebben ze hem snel weer op bed gelegd en vanmiddag ging het een stuk beter !!! De arts is ook al 2 x langs geweest   en die was ook heeeel positief gelukkig. Die zei ook dat het nu een kwestie is van herstellen en dan mag en kan hij alles weer !!! Hij had het net al over een weekendje weg boeken, net als verledeen jaar haha. Was druk met bezoek ook pffffff moesten elkaar aflossen. Mn schoonouders zijn ook ff geweest, die kregen gelijk te horen dat we weer een weekendje weg gaan haha die zijn verleden jaar ook mee geweest

Vandaag trouwens van mn nicht, tante en moeder een armband gekregen. Had ik bij de juwelier gezien, is zo n spaarsysteem ( soort pandorra, maar dit heet petite ofzo ) Nu dus de armband gekregen en al tien bedels....zooooo lief. Ga nu echt douchen

Liefs happy

O ja bieb, zaterdag trouwjurken passen !!!!!! Leuk leuk leuk !!!!!!!!!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!! Anoeska, 6de ronde, 1ste kindje
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )
6) Renée 7e ronde 1e kindje  na 26 dagen!!
      Phoebe 9de ronde   ook 26 dagen
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9)

10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts echo folikelmeting
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze
zetten.

Nou meiden, ik dacht het natuurlijk gisteren al, en ja hoor vanmorgen waren die kl**e duiveltjes er.... op naar ronde 10
Ik vind 10 wel een mooi getal... hahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan