klusbabes 19!!!!!!!

pip, was het leuk bij jullie vrienden vanmiddag?
wat ontzettend lief van je vriendin dat ze daar aan denkt, dat de waterpokken erg slecht voor een eventuele zwangerschap kunnen zijn.
maar theoretisch kun je nu toch niet zwanger zijn, omdat je proverna slikt en wacht op je ongi.....
over het daten, ja dat lijkt me een goed idee meid, dat word nu echt wel eens tijd he.
ik kan eigenlijk ook alle drie de avonden wel, de dinsdag past mij eigenlijk het beste.
waarschijn lijk is m'n vriendje dan ook weg, dus dan kunnen we lekker rustig kletsen.
laat maar even weten of je dat goed vind.
ik ben dinsdag vrij dus uurtje of 20:00 zou prima zijn, of volg je ook gtst, haha.

klaasje, ondanks dat het beter voor de opa van je mannetje was dat hij kwam te overlijden, toch erg dat hij er niet meer is! heel veel sterkte jullie allebei.
voor ons word het ook steeds moeilijker hoor om het gehiem te houden dat we bezig zijn met een zwangerschap. een paar mensen weten het, maar steeds meer mensen gaan zich afvragen waarom het allemaal zolang duurt.
m'n vriendje wordt in Mei al 31 en ik in July 30 jaar en ja dan gaan mensen toch denken. het zij zo, je moet je daar echt niet te druk over maken meid!

jaq, was het gezellig met je ouders?
ach wat sneu dat je oma nou alweer een hartstilstand heeft gehad. gelukkig dat ze uit zichzelf het weer heeft opgepakt.
de pacemaker heeft ze toch al eventjes?

phoebe, leuk he bert visser, ik vind hem ook helemaal top!!!!
waar hebben jullie hem bezocht?
jeetje wat schrikken zeg van die kat.
ik heb ondertussen 5 katten verloren doordat ze onder de auto zijn gekomen en de laatste kat is overleden aan leukemie nog niet zo lang geleden.
voor mij even geen kat meer, want ik wel als ik een kat heb dat ze buiten kunnen lopen en op een beorderij wil dat zoiezo niet, er is altijd wel iemand die vergeet om de deur dicht te doen en dan is de kat alsnog buiten.
nee, m'n hondjes heb ik even meer dan genoeg aan om me druk over te maken.
maar ben ontzettend gek op katten, absoluut!!!
ben je gezellig naar je schoonouders wezen eten, hoe was het?

bieb, wat lief van je mams dat je die jurk gewoon mag hebben als je die graag wil.
je kunt altijd even gaan kijken zaterdag, wie weet zie je nog wat mooiers.
maar vaak is de eerste jurk de mooiste, haha.

mamoetje, gelukkig lijken alle testen van jullie allebei goed, wat kunnen ze verder nog doen?
werkse meid deze week, even een druk weekje dus, pppffff, maar de 18de lekker vrij daardoor.

linda, nou meid, alle drukte weer achter de rug las ik, pppffff hectisch he?!
dinsdag word je al 30 meid, wat gaat dat hard he.
whaha dat Joey jullie betrapt heeft, wat heb je gezegd..... zo hebben we Joey ook gemaakt??? haha.

april, gelukkig dat je mannetje een vlucht eerder naar huis neemt, dan hebben jullie nog even wat meer tijd samen voordat de begrafenis is.
wat een moeilijke periode even, bah.
heel veel sterkte!!!!

meiden, ik ben weer terug van de sauna en het was weer heerlijk.
gelukkig ben ik daar niet ongesteld geworden, had wel steeds een raar gevoel hoor, je bent er toch mee bezig de hele tijd.
maar m'n collega vond het helemaal geweldig daar, we hebben heerlijk gerelaxed.
ben dus al lekker schoongeweekt en hoef niet meer onder de douche.
heb net m'n paarden binnne gezet en m'n elektrische deken aangezet en dan ga ik er heerlijk vroeg in!!!!
gewoon nog even lekker op de computer hoor, maar dat is zo heerlijk lekker vroeg je bedje in.
morgenmiddag werken en dan heb ik weer 2 dagen vrij.
dan moet ik maar eens even een beetje wat in huis gaan doen, wat moet ik anders tegen pip zeggen: tja het is hier altijd zo'n troep, whaha.

ga effe kijken of er nog iemand is hier.....

volgens mij is er niemand en ben ik dus helemaal alleen hier.
wou nog even zeggen dat ik sinds gisteren wel weer die rare krampen heb onderin m'n buik, dus ga er maar vanuit dat ik gewoon weer ongi wordt, ggrrrrr.
ik heb maandag 25 en dinsdag 26 February twee streepjes gezien met de ovutesten, dus als je dan 14 dagen verder rekent dan zou het vanaf morgen kunnen, maar zoals ook in de beschrijving staat heb je je ei dan niet op dat moment dat je een tweede streepje heb, meestal 12 tot 24 uur daarna, dus het kan net zo goed dinsdag of woensdag worden......
begint nu toch wel iets meer te kriebelen hoor, nu het weer dichterbij komt, maar heb m'n mannetje beloofd dat ik er dit keer wat minder mee bezig zou zijn.
en dat probeer ik ook echt!!!!!!
meiden, ik ga nu tandenpoetsen, omkleden en lekker m'n bedje in, heeerlijk.
welterusten allemaal en tot morgen.
xxxx kruimels

Kruimels ik ben er nog hoor! MAar ik ga zo ook slapen (hoop dat het nu wel lukt)

Kruimels; Oh dat wordt weer spannend de komende dagen. Ik wil en ga je geen valse hoop geven maar ongi krampen kun je ook hebben als je zwanger bent hoor, dus dat wil nog niks zeggen. Maar nogmaals, kan alle kanten op dus geen valse hoop he.........

Ik heb alleen weer veel te veel gegeten, ben nu 10 kilo aangekomen, hmm raar he .

Heb je een leuk weekend gehad?

Terug
Bovenaan