klusbabes 19!!!!!!!

april: ben jij wel al bij je man zijn oma wezen condoleren? of wacht je tot je man weer thuis is

xxx linda

Gaat de knipoog over het geslacht? Als dat zo is, heb ik eens aangegeven alleen over hij te praten. praat makkelijker. Ik weet anders echt niet wat je bedoelt?

Linda; Jeetje, jij dat heb je dus alweer klaar, volgens mij heb jij altijd alles goed aan kant of niet?

sterretje: hahaah als je over hij praat dat praat inderdaad makkelijker, in kinderboeken gaat het ook altijd over hij   haha

april: ja ik heb een hekel aan rommel, ik ruim ook altijd achter joey zijn gat zijn speelgoed op haha, ik ben niet perfectionistisch ofzo en heb ook geen smetvrees maar ik wil het gewoon schoon en netjes hebben haha, en ik heb een duploblad met een bouwwerkje erop en een nichtje had ermee gespeeld en net heb ik dat weer opnieuw gedaan zoals het was, haha daar kan ik me dan aan storen, erg vervelend af en toe voor mezelf hoor maar goed het is neit anders hahaha

xx linda

Sterretje; Ja dat bedoelde ik, sorry ik dacht echt dat je jezelf versproken had. Fijne avond

Linda; Ik ben nog niet bij mijn schoonouders geweest. Zijn opa was al overleden en nu dus zijn oma. We gaan dinsdag.

april: ik had ook niet zelf heen gegaan ik had ook op mijn man gewacht of me man mocht het echt niet redden dan dan is het een ander verhaal, maar je man is een dinsdag weer terug

xx linda

Terug
Bovenaan