klusbabes 19!!!!!!!

Linda; Hij neemt een vlucht eerder dus is zeker op tijd. Sjonge, wat een goede eigenschap heb jij zeg, ik wou dat ik dat had, kun je hier niet even langskomen .

april: gelukkig heeft ie een vlucht eertder, haha het is op zich wel een goede eigenschap maar zit me soms ook wel in de weg hoor hahaha, maar ik kan ook wel eens denken dat doe ik morgen wel, maar dan 's avonds ga ik me toch irriteren en dan doe ik het alsnog haha

xxxx linda

Linda; Ik heb daar helaas helemaal geen last van. Zeg waar is de roze wolk eigenlijk, want volgens mij sta jij er ook weer bijna op of niet?

Echt meiden er komen straks weer heel veel zwangere klusbabes dat kan niet anders, het is alweer veel te lang geleden .

meiden ik ben er vantussen, ik ga even me koppie thee opdrinken en dan nog eventjes bij me mannetje liggen wegmisbruikers kijken en ik denk daarna lekker slapen haha, geklust hebben we vanmorgen al , haha joey ging op zijn kamer spelen, en wij aan het klussen hha komt joey de kamer binnnen, zegt ie oo mama en papa zoenen haha zo lief gelijk gestopt natuurlijk we kregen de slappe lach en hij ging gelijk weer naar zijn kamer om verder te spelen de lieverd haha

iedereen een fijne avond en tot morgen

xx xlinda

april: ik had mezelf op 26 maart gezet dan heb ik me aangehouden aan me laatste cyclus en dat was 34 dagen, maar als ik zo naar me temp kijk heb ik nu weer op dag 14 me ei gehad ach ik snap er de ballen niet meer van en ik zie het allemaal wel, we klussen nog eventjes door voor de zekerheid

xxxx linda

maar nu ben ik er echt vandoor

weltrusten allemaal en tot morgen

xxxx linda

April ik denk zelfs een heuse klusbabyboom over 9 maanden.. kan inderdaad niet anders.. en ben heel erg benieuwd wie de eerste is?!?

xxx mamoetje

Meiden, heir alles goed. Net thuis en werkelijk waar helemaal kapot pffff. Gisteren kwam s avonds om half twaalf de vriend van mn mannetje nog, met een heleboel problemen. Ging pas om half vier weg ...........Sorry, dat ik de laatste dagen niet zo actief reageer meiden ......komt wel weer hoor als paps thuis is, nu is het hele dagen rennen, raar eten enzo. Ga in mn bedje voetbalvrouwen kijken ......tot later lieverds

Kus happy

Terug
Bovenaan