klusbabes 19!!!!!!!

@april: en nog lekker geslapen vannacht? Ik op zich wel, maar veel te laat
het boek van kluun uitgelezen, het hoofdstuk sex was erg grappig
Nu is mijn man het boek aan het lezen en hij vindt het ook grappig.
De kleine ligt nu trouwens met het hoofd rechtsonder en de bips linksboven. Dat komt idd overeen met de trapjes die ik voel.

Sterretje; Ik heb weer niet zo lekker geslapen, maar wel iets meer dan de nacht ervoor, dus het gaat nu wel. Morgen is mijn mannetje er gelukkig weer, jippie!
Ja dat boek van Kluun is echt zo grappig, ik he er ook onwijs om gelachen.
Dus die kleine ligt al met zijn (ha ha, ja het wordt een jongen) hoofdje naar beneden.
Jeetje dus je moet nog een prik, wist je dat ook al? En hoe was je HB?

He meiden!

ow... ik hoop dat ik alles heb onthouden....

Renee, wat erg voor je vader! Dat zal wel schikken geweest zijn! Ik hoop voor je dat hij goed gaat opknappen en er geen schade aan over houd. Ligt hij nu in het ziekenhuis?

April, jeetje alweer 10 kilo aangekomen! Gaat hard zeg! hihi ach.. t is voor t goede doel!

Happy, ongie geworden, deze ronde lekker weer aan de klus!!! jippie!! Fijn dat het goed gaat met je vader.

Kruimels en pip morgen een date! Spannend hoor! Hou ons op de hoogte hoe het verloopt he?!

Kruimels, jij vroeg naar de pacemaker van mijn oma. Die heeft ze al een jaar of 5. En in januari is ie vervangen. dus was zo goed als nieuw! Ach.. afwachten maar.

Linda, fijn dat het gezellig was gisteren. En echt grappig dat tijdens het klussen joey binnenkwam. En hij had niets in de gaten?

ehm.. denk dat ik zo goed als alles heb.. als ik iemand ben vergeten... SORRY!!

Hier alles rustig. Op werk wel onwijs druk en rommelig. Maar dat geeft niet, houd me van de straat!

Liefs Jacqy

Jacqy: Ja erg he 10 kilo al, ben benieuwd waar dat eindigt .
Druk op je werk, zolang het maar niet te druk is vind ik het altijd wel fijn, gaat de tijd lekker snel.

Is er nog iemand?

hoi april,

ik was er ook ff,
tja 10 kilo. ik zit er ook al aan en dan ben je nog verder als ik  echt ik voel me zo vet en ik was natuurlijk al stevig vanmezelf. was ik met sonja 12 kilo afgevallen en die zitten er allemaal weer mooi bij. natuurlijk al een paar voor ik zwanger was want ben gestopt met lijnen toen we met de pil stopte en ik ben gestopt met roken voordat ik zwanger raakte, dus ik weet dat deze 10 kilo niet allemaal van de zwangerschap zijn maar ik sta op me vk kaart wel met een kilo gewicht waar en nu dus 10 bovenop zitten. ik schaam me gewoon eigelijk, stom he.

ga ook weer weg hihih. ga ff de hond uitlaten en douchen miss voor gtst nog ff, maar heb een lekker voor de buis avond met gtst en antm. dus miss tot straks.

xx Bambi

Hey Bambi; Bij mijn vk hoef ik niet eens op de weegschaal en er staat dus ook geen gewicht op mijn kaart. Zelf hebben we ook geen weegschaal, maar ik ga zo af en toe bij mijn ouders wegen.
Ik heb vanavond yoga dus helaas kan ik geen greys anatomy kijken, wel jammer want is super leuk natuurlijk. Maar doe Dokter Derek de groeten .

April

Terug
Bovenaan