klusbabes 19!!!!!!!

Hee meiden,

Renee: Wat erg voor je vader zeg.. Maar gelukkig is die psygisch helemaal in orde.. Nou maar hopen dat de rest ook goed komt!! Sterkte de komende tijd!!

Linda: Betrapt tijdens het klussen.. haha.. Nu kan het nog.. over een paar jaar heeft het dnek ik hele andere gevolgen /opmerkingen..

Kruimels en Pip: Gelukkig eindelijk een datum voor de bewuste date.. Nou maar hopen dat het leuk en gezellig is..

Happy: Jippie ongesteld!! Zullen we niet vaak meer zeggen maar je kan nu teminste weer echt gaan klussen.. succes deze maand meid.. Gelukkig gaat het ook weer wat beter met je vader..

Ik lees dat de zwangere dames bijna allemaal 10 kilo zijn aangekomen.. 't is voor het goede doel toch.. straks weer sporten en dan vliegen ze er zo weer af ( hoop ik voor jullie..

Meiden ik denk dat ik niet meer kom vanavond.. Mijn serie begint weer en daarna ga ik douche..

Ik heb nog steeds van die steken in me buik.. Alleen het zijn dezelfde steken alleen niet bij me darmen ben ik achter gekomen.. Vond het al raar dat de medicijnen niet hielpen.. het is echt van me onderbuik tot aan me lies de laatste dag.. even aankijken anders maar naar de HA.. ze doen geen zeer meer maar meer verelende steekjes..

xxx Mamoetje

bambi, succes morgen meid bij de vk.

happy, jammer dat de renault niks is geworden.
ik wilde ook nog effe m'n ei kwijt over renault.
wij rijden al jaren in dat merk, en bevalt echt super!!!! echt nooit wat mee.
japanse en franse auto's zijn  allebei goeie auto's. (naar mijn idee, maar ik ben natuurlijk geen automonteur, haha)
joepie, (wat klinkt dat raar om te zeggen) dat je ongi bent geworden.
nieuwe ronde nieuwe kansen voor jullie, eindelijk weer aan de klus!!!!!
succes meisie, misschien is het nu wel in 1 keer raak......

renee, jeetje wat erg zeg van je vader.
is hij nu nog in het ziekenhuis?
duim voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen als hij wat dagen verder is.
kan hij wel gewoon nog zien en praten aan die kant?
ik weet eigenlijk niet wat een betere uitslag zal zijn, een prop of bloeding, ik heb er niet zoveel verstand van. maar hoop gewoon dat alles gauw weer goed komt!
sterkte voor jullie gezinnetje!

linda, meid succes nog even met de drukte voor je verjaardag, morgenavond ben je van alle drukte af en kun je er weer een jaar tegenaan, haha.
las ik het goed dat jouw man Tom heet?
de vriend/man van Jaq heet ook Tom volgens mij, haha.

sterretje, pppfff wat een toestanden zo'n prik, en dan moet je er waarschijnlijk nog een, bah. rot voor je!
ik ben bang voor de tandarts, jij voor prikken, haha.
iedereen heeft z'n eigen angsten.

mamoetje, lastig he die rare klachtjes, heb even niet de roze wolk bij de hand, maar zit je nu in je ei periode of zit je al tegen je Nod aan. of is dit heel iets anders?

ga eerst effe gtst kijken, dan kom ik nog effe weer.
tot zo...

april ik bedoel topmodel met antm hahaha ik volg greys anatomy niet.
kruimels geef niks hoor verdedig de franse auto maar, doe ik ook altijd bij me mannetje omdat ik het wel heel mooie auto's vind en er natuurlijk zo lang mee gewerkt heb hihihi
en zoals ik al zei zijn ze kwa comfore de beste auto's datweer wel.
mamoetje wat rot die buikkrampen, zit zeker in de lucht dat darm gedoe ik hobbel ook al 2 dagen naar de wc. heb nog nooit zoveel geproduceerd whihihih

ga weer verder kijken naar gtst.

xx bambi

Hee babes,

Renee, wat erg van je vader. Hij is nog niet zo oud zeker? Hopen dat het goedkomt, het kan natuurlijk nog bijtrekken. Sterkte de komende tijd...

Kruimels, over bang voor de tandarts gesproken; ik voel net dat m'n draadje (achter m'n tanden na 2 jaar slotjesbeugel) weer heeft losgelaten. Nu komt 'ie steeds tegen m'n tong met als gevolg een hele kapotte tong. Moet morgen dus ook naar de tandarts (ben 3 weken terug nog geweest. grrrr)

Meiden, ik heb echt m'n ei. Ik krijg alleen steeds  allerlei vage pijntjes, in m'n buik en ook zere tepels. Ik dacht dus vorige keer dat ik zwanger was, maar nu begrijp ik dat dat dus gewoon bij mijn eisprong hoort... weer wat geleerd.
Ennee.. maar weer aan de klus vanavond!!

Liefs,

bambi, whaha lang leve de RENAULT!!!!!!

mamoetje, joepie je voelt je ei, dat is zo ontzettend gunstig he meid, dan kan je lekker gericht klussen.
succes vanavond

jaq, dat klopt toch dat jouw partner ook Tom heet? was toevallig vandaag aan het snuffelen op de klusbabeshyves.

is hier verder nog iemand?

snik snik, ik geloof dat ik hier de enigste ben.
normaal is het hier altijd zo druk op de maandagavond, waar is iedereen?

wij hadden net toch wat raars: m'n vriendje stond in de kamer en was aan het bellen met iemand, ziet hij ineens twee auto lampen bij ons voor het huis in het bos schijnen.
en vervolgens komt er nog een auto aan die zo naar die andere auto toe draaid.
dus wij schrokken (helemaal nadat zich vorig jaar iemand heeft doodgereden hier voor het huis) en renden allebei naar buiten.
stond er om de hoek achter de stal, verdekt opgesteld een auto, dus wij helemaal bezorgd kijken wie er was, komt er een man en een vrouw uit die auto.
dus roelof vraagt: hallo, wat is er loos?
die man zegt: alles prima en start de auto en rijd naar de parkeerplaats vlakbij ons huis, daar staat nog een auto.
verder hebben ze helemaal niets gezegd, maar ze stonden wel op ons erf, roelof vertrouwde het niet helemaal en lipe dus een beetje boos naar de parkeerplaats en wilde de kentekens van die auto's opschrijven, komt die man weer naar hem toe lopen, en zegt nogmaals dat er niks loos is
maar het was zo'n rare situatie, er klopt gewoon iets niet!
roelof dacht dat het overspel was, en dat ze zich liever niet wilde laten zien.
nou hoop maar dat het dat is, want het is wel erg spoekie zo, rrrrrrrr.
we wonen erg afgelegen, dus heb geen zin in appartegijd, haha.

pip, durf je nu nog wel te komen in dit boeren gat? whaha.
trouwens even over morgenavond.
morgenmiddag komt de schilder de laatste dingen bij ons schilderen, en we weten niet zeker of hij dat af krijgt 's middags, dus misschien dat hij de avond e=ook nog 2 uurtjes bezig is, maar volgens m'n vriendje werkt hij zoiezo niet langer dan 21:00.
ik vroeg al aan vriendjelief of hij ook nog weg moest morgenavond, kunnen we even rustig kletsen, hij wist het nog niet.
maar als je dit vervelend vind dan wil ik ook wel naar jou komen hoor.
waarschijnlijk zijn we wel gewoon alleen hoor, maar weet het niet 100% zeker.
volgens mij is m'n vriendje ook (ondanks dat hij dat nooit toe zal geven) best wel een beetje nieuwschierig naar jou, haha.
nou als je nog hier komt vanavond, dan hoor ik het nog wel even he?!
toedels

kruimels, Wat een gekke situatie!! Ik zou t ook niet vertrouwens hoor! en jep, mijn mannetje heet tom... Hoe ben je daar achter gekomen dan, er staat niet heel groot, VRIENDJE bij! hahahaha

Zo, net lekker greys anatomie gekeken, heerlijk!

Liefs Jacqy

Hallo,

Dames, heb echt geen tijd (gehad) om te lezen vandaag maar Kruimels, mijn mobiele nummer en mailadres staan op hyves. Zullen we morgen even mailen? Zag snel dat het wat jou betreft morgen gewoon doorgaat. Wat mij betreft ook hoor! :).

Zullen we morgen even mailen (omdat ik op m;n werk niet op het forum of hyves kan)

Dikke knuffel voor iedereen!!

Terug
Bovenaan