linie, VAN HARTE GEFELICITEERT meid!!!!!
al 30 lente's jong, wat een mijlpaal.
ik ga dat in July ook beleven, haha.
een hele fijne dag meid, geniet er maar lekker van!
pip, dank je voor je smsjes, ik heb er ook onwijs zin in!!!!
hoop dat de dag een beetje snel voor je gegaan is vandaag op het werk.
hoop je rond een uur of 20:00 hier te zien, bel gerust als je het niet kunt vinden he, haha.
tot vanavond.
happy, jeetje wat balen dat je vader nog niet naar huis mag.
hoop dat die pil gaat helpen en dat hij dan morgen alsnog naar huis mag.
thuis kom je toch het meest tot rust.
nou meiden, zoals jullie kunnen zien op de roze wolk is mijn nod al geweest, zit vandaag op dag 35. kan dus nog steeds ongi worden, mijn langste cyclus was 36 dagen, maar het begint nu toch wel stiekum te kriebelen.
vanmorgen dacht ik dat het mis was toen ik de paarden naar de wei bracht. ik dacht dat ik wat voelde "lopen" , maar op de wc bleek dat gewoon wat blanke prut(sorry) te zijn.
heb lang niet zoveel krampen en steekjes dan ik vorige keer had, toen heb ik 1,5 week van ter voren vreselijk pijn gehad. en nu dus niet.
maar hoop nog niet teveel, dan kan het zo tegen vallen.
morgen mag ik (volgens de computertabel) een test doen.
dus als ik morgen nog niet ongesteld ben, dan doe ik dan met de ochtend urine een test.
eigenlijk gaat dit tegen m'n principe in dat ik jullie dit nu vertel, want iedere keer als ik vertel dat ik ga testen, word ik ongesteld, haha. en dat wil ik niet!!!!!!!!!
dus nog effe afwachten maar, bbbrrrrrr.
stel je voor dat er morgen twee dikke strepen op de test staan, pppfffffff.
durf nog niet te hopen!
we gaan om 14:00 de nieuwe auto halen, leuk leuk.
kan pip die vanavond ook gelijk zien, haha.
ik maak een foto en dan plaats ik die wel effe op m'n hyves.
trouwens de schilders zijn nu aan de gang om de laatste dingetjes af te maken, vandaag zetten ze alles in de grondverf en morgen lakken ze het dan af.
gaat nog om wat kleine dingetjes hoor, de binnenkant van de kasten en de twee buitendeuren. dan is het officieel af, de verbouwing, jippie!!!!!
nou meiden, kom later nog wel effe weer.
fijne middag allemaal!
groetjes kruimels