klusbabes 19!!!!!!!

Er zijn speciale mannen avonden, dus dan komen de mannen mee. Maar dat is in principe maar 1 of 2 keer dat hij mee moet/mag.

Ja ik ga ook mijn bedje op zoeken.

April

Kruimels; Je hebt morgen natuurlijk je date met Pip Stip, spannend hoor...........

Goedemorgen iedereen!!

Gister niets gelezen want m'n man was met de pc bezig (moest wat installeren), ik moest daarna   naar voetzonereflextherapie en daarna ben ik echt als een blok in slaap gevallen..

Linda, GEFELICITEERD!!! 30 maar liefst! Ook al heb je het al gevierd, toch een hele fijne dag.

Renee, wat erg! Zag zondag op hyves al een huilende smily en vroeg me al af wat er was. Heel veel sterkte! XX

Kruimels, vandaag gaat het dus gebeuren! JOEHOE!!! Ik heb net je routebeschrijving even gelezen en volgens mij kom ik er wel uit. Las ook half dat er wat engs aan de hand was?!?! Heb dat nog niet helemaal gelezen hoor en ga dat ook niet doen, anders durf ik niet meer hahaaha (grapje hoor). Maar leuk en spannend hoor, heb er zin in! Ik kom na m'n werk nog even online om routebeschrijving nog een keer te lezen. Ben trouwens niet bang voor honden hoor, gezellig!

Lieve dames  ik moet vliegen naar m'n werk!!

XXX

goeiemorgen meiden

Jippie 30 jaar hahaha ik vind het altijd heel erg leuk om jarig te zijn
Belt me vriendin om 8 uur op , want er hing wat in de tuin, nu heeft iemand een verkeersbord met 30 bij ons aan de muur gehangen hahaah ik weet niet wie dat heeft gedaaan, maar moest er erg om lachen

Ik heb het gelezen maar ik hoop dat er nog wat is blijven hangen

Jacqy: haha mijn man heet ook Tom dat is wel grappig

Kruimels; dat is inderdaad een spookie verhaal over die 2 auto's op jullie erf, brrr ik krijg er gewoon de rillingen van
En vanavond is jullie date avond, ik ben zo benieuwd haha ,maar dat wordt wel gezellig

Bieb: wat een mooie trouwjurk zeg, en voor vanmorgen succes in het ziekenhuis meid, hopelijk is het niks ernstigs, maar omdat je schreef dat je broer ook al vroeg iets met zijn hart heeft gehad is het inderdaad goed asl het even in de gaten wordt gehouden,
en erg leuk dat je moeder een zaterdag ook weer mee gaat op pad naar weer jurken kijken

April: was gisteravond naar de pufcursus geweest haha dat is altijd we l leuk vond ik

sterretje; nog een prik las ik dat ze dat nou niet in ene kunnen doen zeg

Klaasje: je verwacht je ei las ik, je kan inderdaad allerlei steekjes krijgen als je eisprong er aankomt, toen ik die clomid nog niet had, en ik was nog aan de pil heb ik het nooit gevoeld maar nu door die clomid voel ik het super goed,

Renee; hoe is het met je vader????

Happy: hoe gaat het met jouw vader?? weten jullie al of ie snel naar huis mag??

meiden ik ben het kwijt, ik ga me klaarmaken want om 10 uur komen me pa en schoonouders nog even op viste en vanmiddag een vriendin en me broer en schoonzus en vanavond me nicht en haar vriend en nog een vriendin

ik probeer er vanmiddag nog eventjes te komen, maar anders dan wordt het morgen
iedereen een fijne dag

xxxx linda

Goedemorgen meiden,

Net mn paps aan de lijn gehad en hij mag nog niet naar huis  Hij kan niet naarde wc en de dokter wil eerst dat dat lukt voordat hij naar huis mag, ook wel logisch natuurlijk. Hij krijgt nu vanavond een pil en dan zou het moeten lukken, hopen dus maar. Moet vandaag werken, bah ben normaal altijd vrij. Bne nu wel donderdag vrij en zaterdag werk ik maar een halve dag ( tot 1 uur ) heerlijk........

Linnie, van harte lieverd !!!! Haha 30 jaar .....toch iets bijzonders. Hoop dat je een leuke dag hebt meisje

Bieb, succes vanmorgen meis. Beter dat ze je in de gaten houden he. Zla duimen voor je........wat een onwijs mooie jurk zeg, wat zal je daarin stralen !!!!

Renee, tjonge lieverdje dat is kut nieuws zeg !!! Snap helemaal hoe je je nu voelt. Ik hoop dat er snel verbetering komt, het hoeft niet altijd blijvend te zijn he. Is hij   nu nog in het ziekenhuis ? Sterkte meisje, denk aan je en duim voor je !!!!

Kruimeltje, haha lang leve de renault !!! Goed zo ........nee hoor flauwekul, ik heb er geen verstand van maar, vind het een erg mooie auto. Ik wil graag de 5 deurs en mn mannetje de station. maar, dat zie ik weer niet zo zitten en aangezien ik er meestal in rijd haha kan nog leuk worden dus !!! Hij wil een lichte kleur en ik een zwarte pfffff hij wil geen zwart want hij zegt dat hij die te vaak moet wassen whahaha. Wat een raar verhaal van gisteren zeg, bah ......Veel plezier vanavond, hoop dat jullie het net zo leuk hebben als dat wij het hebben gehad !!! Laat wat weten hier he ........

Pipje, veel plezier vanavond meisje !! Tjonge ben wel benieuwd hoor .....Bij ons was het zooooooo leuk, zal bij jullie ook wel. Je weet al zo veel van elkaar dat het gelijk een soort van vertrouwd is !!!!!

April, lekker gepuft haha. Vandaag lekker je mannetje weer thuis he meis !!!!

Meiden, denk aan jullie. Moet nu echt weg ...

Liefs happy

linie, VAN HARTE GEFELICITEERT  meid!!!!!
al 30 lente's jong, wat een mijlpaal.
ik ga dat in July ook beleven, haha.
een hele fijne dag meid, geniet er maar lekker van!

pip, dank je voor je smsjes, ik heb er ook onwijs zin in!!!!
hoop dat de dag een beetje snel voor je gegaan is vandaag op het werk.
hoop je rond een uur of 20:00 hier te zien, bel gerust als je het niet kunt vinden he, haha.
tot vanavond.

happy, jeetje wat balen dat je vader nog niet naar huis mag.
hoop dat die pil gaat helpen en dat hij dan morgen alsnog naar huis mag.
thuis kom je toch het meest tot rust.

nou meiden, zoals jullie kunnen zien op de roze wolk is mijn nod al geweest, zit vandaag op dag 35. kan dus nog steeds ongi worden, mijn langste cyclus was 36 dagen, maar het begint nu toch wel stiekum te kriebelen.
vanmorgen dacht ik dat het mis was toen ik de paarden naar de wei bracht. ik dacht dat ik wat voelde "lopen" , maar op de wc bleek dat gewoon wat blanke prut(sorry) te zijn.
heb lang niet zoveel krampen en steekjes dan ik vorige keer had, toen heb ik 1,5 week van ter voren vreselijk pijn gehad. en nu dus niet.
maar hoop nog niet teveel, dan kan het zo tegen vallen.
morgen mag ik (volgens de computertabel) een test doen.
dus als ik morgen nog niet ongesteld ben, dan doe ik dan met de ochtend urine een test.
eigenlijk gaat dit tegen m'n principe in dat ik jullie dit nu vertel, want iedere keer als ik vertel dat ik ga testen, word ik ongesteld, haha. en dat wil ik niet!!!!!!!!!
dus nog effe afwachten maar, bbbrrrrrr.
stel je voor dat er morgen twee dikke strepen op de test staan, pppfffffff.
durf nog niet te hopen!
we gaan om 14:00 de nieuwe auto halen, leuk leuk.
kan pip die vanavond ook gelijk zien, haha.
ik maak een foto en dan plaats ik die wel effe op m'n hyves.
trouwens de schilders zijn nu aan de gang om de laatste dingetjes af te maken, vandaag zetten ze alles in de grondverf en morgen lakken ze het dan af.
gaat nog om wat kleine dingetjes hoor, de binnenkant van de kasten en de twee buitendeuren. dan is het officieel af, de verbouwing, jippie!!!!!
nou meiden, kom later nog wel effe weer.
fijne middag allemaal!
groetjes kruimels

Terug
Bovenaan