klusbabes 19!!!!!!!

meiden, pip komt zo.... aaaaaaaaaaa ze kan er zo zijn. wat dom , het voelt net als een eerste afspraakje, whaha.
ach als we eenmaal aan de klets zijn dan zal het wel overgaan,
probeer zolang maar even met jullie te kletsen..... dat rekt tijd.
weet niet eens of ze koffie of thee drinkt, haha volgens mij koffie.
nou tot straks. pip is er. aaaaa

Meiden, heb visite dus heeeeeeeeeel kort. Mn pa is nog niet naar de wc geweest grrrrrr, klote zooi. Hij wil naar huis maar, ja dat kan nu niet. Afwachten dus maar weer . Kruimeltje en pip, veel plezier. Miekje, wat leuk om weer eens wat van je te horen !!! Gelukkig dat het nu wat beter met je gaat meid !!! Kom af en toe ff langs waaien he ......

Kusssss happy

Dag meiden,
@linda: gefeliciflapfeerd met je 30e verjaardag.
@kruimels: jij bang voor de tandarts en ik voor prikken. Nou ja, ik ben er niet dol op. Maar stel je voor dat je de 2e keer te horen had gekregen dat het eigenlijk nog niet goed was en je nog eens moest komen? en dat je over drie maanden ook nog eens moest komen. Daar wordt je toch moe van. Trouwens spannende tijd weer rondom je nod. ik hoop het zo voor jullie.
En nog een date met pip. Nou, ik ben benieuwd naar de lange verhalen.
@happy: Het is anderzijds wel goed dat ze het goed in de gaten houden. Dan is je pa ook echt af van het ziekenhuis. Ik hoop dat de pillen snel werken.
@bieb: Die jurk lijk erg veel op de mijne. Ik had alleen de bloemen niet in de rok. Heeft deze nu spaghettibandjes of is hij zonder bandjes? Maar eerlijk is eerlijk, hij is mooi. Je hebt een goede smaak, hihi.

Ik weet niet meer wie vroeg over de strae, maar daar heb ik geen last van.

@bieb: succes morgen in het ziekenhuis!!!!
En wat je moeder betreft, die zal het echt niet erg vinden om daarvoor op en neer te reizen. Die vindt het hele gebeuren waarschijnlijk nog spannender dan jou. Stel je voor je dochter in een trouwjurk.

Volgens mij heb ik alles wel gelezen. Sorry als ik nog iets vergeten ben.

Nou hier verder niet veel nieuws. Morgenavond puffen en dag erna info-avond borstvoeding. Gisteren was ik leesvoer aan het zoeken. Had even echt geen zin meer in baby-folders, etc. Ik moet echt even iets anders lezen, want op een gegeven moment heb je naar je eigen gevoel ook alles gelezen wat er te lezen valt.

alvast trusten,
                                  sterretje

Hihi, kwam ff snel gluren of kruimeltje al wat had laten horen !!!!! Pffff nog visite, geen zin meer in

Anoes, rustig aan morgen he meis, je gezondheid gaat voor hoor !!!!! Idd gelukkig dat die kleine bij jou was zeg ....moet je toch niet aan denken

Bieb, hoe was het in het ziekenhuis meisje ???????

Tot later
Liefs happy

Sterretje, morgen lekker puffen !!!! Zou ik ook wel doen hoor .......Ik zit nu juist weer helemaal in de baby info....heb ik die maanden dat ik niet mocht klussen bewust niet gedaan !!!! Ga weer naar de visite. Doei meisje

Kus happy

hoi meiden,

ik hebnog niks bijgelezen, gut jullie kletsen wat af.
Vandaag controle dus bij vk, alles was inorde. heb wel me vermoeidheid gemeld en de klachten van de afgelopen weken, ff me hb geprikt maar die was goed, ook me bloeddruk inorde en de kleine zit goed en verder alles oke. dat ik zo moe ben en rot slaap, tja dat hoort erbij en dat ik daar weer emo en humeurig van word komt ook door de hormonen.
mijn vk zei al, ja iedereen zegt altijd ja de hormonen he, maar het is echt zo hoor, geef die maar lekker de schuld. verder moet ik het gewoon rustig aan doen zet ie. mhh nog een paar weken en dan zijn we verhuisd dan kan ik een klein beetje gas terug nemen. ben ik in ieder geval elke avond thuis.

verder vandaag weer gewerkt, bah, fijn ook dat me collega vroeg hoe het ging, nee hoor helemaal niks. ach laat maar denk ik dan. verder   heel druk op het werk dus aanpoten maar weer.

ga ff een lees poging doen om bij te blijven he, weet niet of ik dan nog reageer, want ga zo ook me bedje in, want heb vanacht slecht gelapen en ben al moe.

dikke x /bambi

Pip, Kruimels......... en en en ??????????????????//

Lin, Gefeliciteerd!!!!

Zo nu even lezen hahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan