klusbabes 19!!!!!!!

hey meiden

Happy: wat ontzettend balen dat je pa nog niet naar huis toe mag, en hopelijk werkt die pil wat ie gaat krijgen en mag hij daarna snel mee naar huis toe,

Kruimels; vanmiddag je auto opgehaald las ik en het wordt spannend meid, ik hoop zo erg verschrikkelijk voor je dat het raak is meid

zo ik heb een rustig dagje vandaag, vanmorgen me schoonouders en me pa op visite net even een vriendin en straks om een uur of 5 komt me broer en zijn vrouw en dan vanavodn nog even me nicht en haar vriend, en dan morgen weer werken hahaha

kruimels en pip vananvodn heel heel veel plezier meiden, ik ben zo benieuwd, maar dat gaat wel klikken hoor

hoe zou rimke het hebben in oostenrijk, ik hoop dat er wel nog sneeuw ligt, dat zou wel zonde zijn

xxxx linda

hallootjes

LINDA: van harte gefeliciteerd met je verjaardag... nog een fijne dag
KRUIMELS en PIP: heeeeeel veeeeeeel plezier vanavond spannend......
RENEE: wat erg, mijn moeder heeft een paar jaar geleden een herseninfarct gehad en dat is dan echt schrikken, als je dat me maakt gelukkig is het redelijk hersteld alleen haar moteriek is niet helemaal in orde en ze is snel moe en haar rechter been, gaat niet helemaal mee, maar gelukkig heeft ze er geestelijk niks aan overgehouden, weten jullie al iets meer want de eerste 24 uur zijn kritiek he. heel veel sterkte ermee.
KRUIMELS: ook nog spannend natuurlijk of je zwanger bent...........
VOOR DE ZWANGERE: 10 kilo aangekomen, nou vlgens mij is dat wel normaal toch.... maar naar de zwangerschap weer hard werek nom het eraf te krijgen, hebben jullie nog geen striemen?
BAMBI: nou lees dat je huisje lekker opschiet nu he succes met overhuizen.

voor de rest met mij gaat het op het moment best goed heb vandaag wel gewerkt alleen kreeg laast vanmiddag van mijn klieren, maar nu is er nog iemand ziek geworden dus morgen zal ik denk ik wel over mijn kunnen heen moeten.... maar ja we zien het wel.
mijn vriendin heeft van het weekend een ongeluk gehad auto helemaal total loss, gelukkig zat de kleine er niet bij want daar was ik op aan het opassen. nu heeft ze veel pijn in haar nek en veel spierpijn moet naar fysio..... wat gebeuren er toch allemaal rare dingen he....

nou ga weer stoppen want as the world turns begint....

liefs anoeska

lin dank je, hoop ook echt dat het gaat klikken en dat we nog eens vaker iets af kunnen spreken.
bbbrrrr ze is er met 2 uur al, ben nog druk in de weer om m'n huisje een beetje aan kant te krijgen, moet toch een beetje toonbaar zijn he, whaha.
ben ik altijd zo'n miep in als er iemand langs komt, dan moet het allemaal perfect zijn.
m'n huis ruikt alleen wel een beetje naar verf, gaan vanavond maar in de woonkeuken zitten denk ik, daar ruikt het het minst, haha.
jij nog een fijne avond vanavond en werkse morgen.

anoeska, goh wat sneu voor je vriendin dat ze een autoongeluk heeft gehad.
gelukkig zat de kleine er niet bij in zeg, ppfffff.
hoop dat het na een tijdje rust weer beter met haar gaat, misschien anders even na laten kijken, een fysio krijgt alles vaak wel weer op z'n plek.
jij ook een fijne avond meid, en ik zal m'n best doen om het gezellig te maken met pipje. ben best wel nieuwschierig en nerveus hoor, haha.
zo even eten en dan douchen en dan is het ook zo 20:00.

Nog steeds niet ongi, wel wat krampjes links en rechts maar ja...afwachten.
meiden jullie horen het allemaal nog hoor hoe het was vanavond, misschien dat we nog wel effe op het forum komen tussendoor en anders voordat ik naar bed ga dan lees ik weer even bij.
dikke kus voor jullie allemaal!!!!
kruimels

Kruimels en pip:

Heel veel plezier straks..

Kruimels: Nog neit ongie.. mooi zo.. wanneer ga je testen?? ow ja morgen.. ik ga duimen voor je..

Linda: GEFELICITEERD.. hihi voor de 2e keer.. hopelijk een leuke dag gehad??

Anouska : Wat vervelend dat je vriendin een ongeluk heeft gehad..hopelijk knapt ze snel weer op ..

Renee : Hoe is het met je vadeR?

Happy: Vervelend dat je pa nog niet naar huis mag.. hopen dat die pillen werken..

Zo vandaag iets vreemds.. Ga na de pauze naar boven op me werk en zie iemand aan komen lopen.. echt richting ons bedrijf.. Ik loop verder naar boven want er waren beneden nog mensen.. Komt mijn bazin naar boven gelopen en zegt dat er beneden iemand door de ramen naar binnen loopt te gluren.. ze had al gevraagd  wat ie deed en  hij zei dat ie aan het schuilen was voor de regen..  ze had al gezegd dat ie weg moest gaan.. en maar aan de overkant moest gaan schuilen.. Toen we hem niet weg zagen lopen is mijn bazin nog een keer naar beneden gegaan.. maar toen ze bijna beneden was begon die te rennen.. met iets onder zijn arm.. We denken dat hij moest kijken wat voor inbraakpreventie we hadden.. dus we verwachten ook dat ze wat gaan proberen vanacht.. alles is extra goed op slot en gecontroleerd dus ze komen er niet in als het goed is..

Morgen me haartjes weer knippen.. ben benieuwd qwat ze gaan doen.. ze moeten een totaal ander kapsel knippen.. is een training op een kapsalon.. gelukkig ken ik degene die me knipt.. zal me niet iets geven wat me niet staat.. we zullen zien..

xxx Mamoetje

kruimels en pip ik zeg het voor de honderste keer vandaag maar heel veel plezier ik ben gewoon helemaal zenuwachtig voor jullie hahaha

mamoetje: dat is inderdaad heel erg raar zeg met die man bij jullie bedrijf, brrr ik hou daar ook niet van he hopelijk komen ze niet inbreken vanavond

renee: hoe is het met je vader???

Anoeska: jeetje dat is niet niks dat je vriendin een autoongegeluk heeft gehad, gelukkigheeft ze zelf geen ernstige verwondingen en dat is het belangrijkste

ik ga weer stoppen, ik werd vanmiddag in ene duizelig en heb er nog al een beetje last van, ach zal wel van de meoheid komen, ik heb vannacht weer heel slecht geslapen, nou ja gaat wel weer over
meiden morgen lees ik alles weer bij voordat ik naar me werk ga
iedereen een fijne avond, en nogmaals bedankt voor alle jullie lieve felicitaties, vind ik super lief

xxxx linda

Nog even heeeeel snel voordat ik zo wegga! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Nou, dat was het...hihi

Ik moet nog even de was ophangen en dan ga ik er zo vandoor!

Tot zo Kruimels!

X

Hé Happy

Zag dat je het vorige week over me had, maar het gaat goed met me hoor. Heb na mijn miskraam idd nog maar een paar keer een berichtje achter gelaten, daarna wat meer afstand genomen. Zat daarna ook niet zo lekker in mijn vel en kon het niet meer zo goed opbrengen. Heel af en toe lees ik nog wel eens mee (zoals nu). Om te kijken of één van jullie al zwanger is!! Had nog wel een paar keer een paar meiden gefeliciteerd die zwanger zijn geworden in de tussentijd.

Hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden!!!!!!!

Liefs voor jullie allemaal

@kruimels: heet jouw man dan ook Tom? Want volgens mij heet de man vanLinda ook Tom. Zou toch lachen zijn: wat hebben de klusbabes gemeen? Tom, whahahaha
Wat eng van die gasten. Ik zou denk ik de politie hebben gebeld.
Lang leve de japanners. Ik ben niet gek op franse auto's, de renault gaat, maar de peugot. Ik heb er ooit een ongeluk mee gehad en de 106 heeft bijna geen kreukelzone.
@april en bambi: Ik zat nog niet aan de 10 kilo, maar gisteren gewogen en precies 10 kilo, bij 30 weken.
Hoeveel weken waren jullie? April: jij 26 geloof ik.

Terug
Bovenaan