klusbabes 19!!!!!!!

Pipje; ik ga even je fotos bekijken!

oke, als het normaal is helft aanbetalen, dan geloof ik het graag, ben nooit eerder getrouwd haha

voor degene die geen hyves heeft en mijn foto's wil bespieken:

www.zoekeenfotograaf.nl
kies uitgebreid zoeken
type bij naam "holsheimer" in
je krijgt dan 1 groot scherm en ernaast allemaal kleine foto's (aan de rechterkant).
Wij zijn foto 3, 4 en 5 van de bovenste rij

1 foto had ik toch al gezien, die bij de deur???
Die met die bloem in zijn mond is een erg leuke foto!

Erg mooie jurk had je aan, apart, dat zie je niet vaak, Maar had ik volgens mij ook al eens gezegd hihi

ik ga stoppen!! doei dames

Kruimels: al een beetje gewend aan t zwangere leven???

Gaan jullie vrijdag samen naar de fert.arts of ga je alleen? en krijg je ook meteen onderzoeken of is het een intake of weet je het niet?

Heb je inmiddels al wat gehoord van die sollicitatie (sorry als ik er overheen heb gelezen).

nee pip zou het niet in me hoofd halen zulk heugelijk nieuws niet ff te feliciteren he.

maar nu ga ik wel onder de wol. heb alles voor zover dat gaat opgeslagen en ben weer bij. sorry voor de dames waarop ik niet reageer.

ik hoop dat ik over een paar weken lekker veel en lekker lang kan kletsen hahaha als ik lekekr verhuisd ben.

zo trusten.

xxx bambi

Was er toch nog..

pip; we gaan met zn tweetjes naar arts. Dat raadden ze wel aan, maar niet verplicht, Maar wel zo handig lijkt me

Had gister gebeld voor sollicitatie, toen zouden ze net smiddags overleggen. En vandaag brief gekregen; afwijzing. Helaas pindakaas

Ga nu echt stoppen!!

truste!

Terug
Bovenaan