klusbabes 19!!!!!!!

o vergeet wat

Pip; ik ga er maar vanuit dat ik ook inwendig onderzoek krijg, maar weet t niet zeker. Heb wel form. toegestuurd gekregen, die we beiden moeten invullen. Nouja, we zien t wel

Je was er stiekem toch nog!

Balen dat je een afwijzing hebt gekregen...ga je wel verder zoeken?

Ik heb zojuist mijn brief verstuurd....mmm...

Inderdaad goed om samen naar de fert.arts te gaan. Hebben wij ook gedaan hoor. Voor de echo's die ik u straks krijg gaan we niet samen. Dat duurt maar 5 minuten per keer, ze kijken dan alleen of er eitjes zijn gegroeid.

Ik ga lekker slapen. Morgenavond belastingaangifte doen....zucht....zooooo dom!

Oh ja, ik wil ongesteld worden!!!!!!!!!!!!! Vandaag was het dag 3 zonder pillen.....Nou ja, ik wacht geduldig af.

slaap lekker iedereen!

x

Meiden, ik heb niks gelezen, kwam alleen even kijken hoe kruimels ervoor staat....
SUPER GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!

Ik ben echt zo blij voor je!
Je geeft me meiden toch weer hoop dat het ronde 11 ook gewoon nog kan lukken!
Meid geniet ervan, echt hoor !!!

ik 1 woord..................

Liefs Phoebe

@kruimels: even een paar korte reacties op je niet te temperen enthousiasme. (je weet echt al van alles wat je wilt hebben, had ik me toen niet echt mee bezig gehouden, was al verbaasd dat ik zwanger was ) De baby-dump klinkt niet lekker, maar heeft ook mooie spullen voor een hele schappelijke prijs. Ze hebben ook een site, oh ja, die heb ik laatst meegestuurd ivm babykamer. De maxicosi kun je bij het eigen merk vastzetten, maar ook op de quinny. Echter is de maxi-cosi echt alleen voor het vervoer bedoelt in de auto en niet als wandelwagen, dan moet je idd een wieg hebben.

@pip: dus voor jou was april gependeld.
@linda: wat was voor jou gependeld? Trouwens tel je het toch als 12 rondes mee? Want hoe lang zit je nu op de clomid, dat is toch korter?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2008 19:57:32'));

Volgens mij zijn alles kinderwagens tegenwoordig uitgerust met een maxicosi. Volgens mij kan je dan de kinderwagenbak erop klikken, dan eens een keer de maxi cosi en als het kindje groter is de wandelwagen...of ben ik gek?

Gaat om verschillende afdelingen waar ze secretaresses zoeken. Ik heb er destijds stage gelopen en heb een erg leuke brief gemaakt dus wie weet haha.

Nee, je bent niet gek, op de quinny en maxicosi kan hij zo erop. er zijn ook wagens waar je ook nog een adaptor bij moet kopen zodat hij erop past. En dan kun je wieg, maxi-cosi en wandelwagen ervan maken.

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2008 20:00:18'));

oke meiden, nou dat is dan ook weer duidelijk, haha.
ach dat is nog ver weg, zulke dingetjes.
nou ja, de eerste romper is natuurlijk al in huis en heb ook een heel mooi boek gekocht vandaag waar je in kan bijhouden hoe je je voelt tijdens je zwangerschap, erg leuk.

pip, ik zou het er gewoon op wagen meid! klinkt erg leuk.
en wie weet kom je wel op de afdeling gynaecologie, haha

oeps, sorry,reactie vergeten te plaatsen. Koop voorlopig nog maar geen 50/56. Ik had echt weinig dingen in die maat gehaald en voor het eind van de zwangerschap heb ik toch nog verschillende dingen in die maat gekregen, dat ik nu al een overschot heb.

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2008 20:06:53'));

Ik ga ff m'n brief versturen en nog even de boekenkast van de IKEA uitzoeken die m'n man morgen even voor ons moet halen...Hij gaat morgen z'n auto omruilen en meteen even langs ikea!

@pip: gaan met die baan. Een nieuwe uitdaging en als het je leuker lijkt dan je huidige baan. Nee heb je, ja kun je krijgen. Dat is trouwens nog snel gegaan met de aoto. Is het een gezinsauto, ivm de boekenkast die mee moet?

Terug
Bovenaan