KRUIMEL:GEFELICITEERD!!! eindelijk weer een zwangere klusbabe! geniet er maar van meis! Ik hoop dat de glitters voor ons ook helpen!!
Happy; fijn dat je vader weer naar huis mocht.
Renee; jij ook nog sterkte met je vader
Miekje zag ik nog even voorbij komen. Leuk dat je er weer even was
Essey kwam ook nog even voorbij.
Sterretje; jurk is met soort kralenbandjes.
En pipstip en kruimel; het was dus een gezellig avondje?? en dan zit pipstip zomaar met een zwangere klusbabe. Misschien steekt t wel aan?
Voor diegene die t nog niet wisten. Ben dus bij cardioloog gister geweest. Mijn huisarts had dus begrepen dat mijn broertje overleden was bij hartaanval. Daarom vonden ze mijn uitslag verontrustend. Hij leeft gelukkig nog, dus uitslag was toch minder verontrustend maar wel genoeg voor verder onderzoek. Dus moet over paar weken terug voor fietstest, hartecho en krijg een dag een kastje om. Ach t zal wel meevallen allemaal
Vrijdag naar fert.arts. Ik hoorde van een ex-collega/vriendin dat die arts een heel goede is. Gisteren was ik dus daar met ex-collegas op kraamvisite. En op een gegeven moment ging ze baby borst geven (echt lieve baby, net 6 weken ong 3,5 kilo, kleintje dus) en ging ze rustig op bank zitten. Wij blijven in andere kamer. Op een gegeven moment riep ze me hoe het met onze kat ging. (haar kat is nl zusje van onze, en ze had er ook 2 maar eentje is overreden) , en toen ging ik even bij haar zitten. Was wel heel intieme sfeer. Wij kletsen in half donker, zij met baby aan borst, wel met deken over baby heen. Dus wij zo kletsen. Toen vertelde ik dus dat we ook bezig waren voor baby en dat ik mk had gehad. ZIj vertelde dus dat ze ook zwanger is geraakt via IVF, ze hadden er 2 jaar over gedaan. En blijkt dus dat ze dezelfde fert.arts had, als wat ik nu krijg. Is heel jong broekie, maar wel een goeie. Nou we zien wel
En zaterdag dus weer met moeder jurk kijken. Spannend hoor. Heb voor zekerheid wel afspraak later op de dag bij die zaak waar ik misschien jurk ga kopen. Jurk kan dus evt op maat gemaakt worden voor evt zw.schap. Maar wat ze dan doet is alvast stof bestellen, en dan later op maat maken. Stof moet nl wel snel besteld worden, anders is het niet meer op tijd binnen. Speciale stof nl. Maar ze zei wel dat dan helft aanbetaald moet worden. Sja, heb ik tegen mijn moeder gezegd, en zei later dat ze dat wel raar vond,aanbetalen. Ik zei al, het moet speciaal besteld worden. Maar aan de ene kant kan ik me wel voorstellen, een aanbetaling, maar toch niet de helft? wat vinden jullie ervan?