KLUSBABES 2

goeiemorgen dames

Wat jammer suuz dat de rd nu echt gekomen zijn, op naar de volgende ronde maar.

Sorry bambi was de wolk vergeten in te vullen, enne als je op vakantie gaat gewoon af en toe een internetcafe induiken dan blijf je van de laatste nieuwtjes op de hoogte whaha

En happy jazeker lekker geklust gister hahaha

Trouwens iedereen die op vakantie gaat gewoon in een internetcafe duiken en af en toe komen buurten whahah

Kruimels heb je al getest of heb ik hier nou overheen gelezen?

he jacq,

nee nog steeds geen rd's maar wel een beetje brak maar dat komt ook omdat ik gister een feestje heb gehad hihi, maar gister wel de hele dag lam en af en toe misselijk
we wachten af

xxx linda

Hey lin

Je houdt de spanning er wel lekker in hoor ........ Heb je het topic van roos gelezen wat vandaag heeft aangemaakt? Ze krijgt een vierkantje op haar aflees scherm? Ik weet het niet want heb geen ervaring met de matcare testen. Leuke avond gehad? Hier was het stil hoor !!!! Nou, ik heb het al 1000x gezegd maar ...... ik blijf voor je duimen

xxx happy

Hoi,

Hmmm ik had vanochtend ook hier een berichtje geplaatst...Maar ik zie het niet meer! Zal wel te vroeg zijn geweest!
Maar ik zag idd een vaag vierkantje? Krijgen we een vrierkant kindje haha!

Nah ja..ik weet het ook niet! Ik denk dat ik nu maar eens mijn   NOD af ga wachten komende donderdag!

En hoe is het verder met jou Happy? Gaat het weer een beetje?
Roos

Hoi roos,

Lief dat je het vraagt. Het gaat wel weer hoor maar, de teleurstelling was echt even heeeeel groot!!!! Daarom heb ik mezelf ook voorgenomen om de volgende ronde geen waarde te hechten aan al mn klachten want, het zegt toch niets. Het rare is ook dat de dag na mn ongie, ik ook gelijk niet meer moest overgeven enzo..... Voor jou is het nog even spannend he ..... ik heb zelf geen ervaring met die testen, dus kan je ook niet helpen. Ik heb ze van sensitest. Ik heb echt ook nog nooit van een vierkantje gehoord .... heb jij weer whahaha. Succes meid, ik blijf voor je duimen ...

xxx happy

goede morgen meiden,

NOu roos das vaag  een vierkantje ??? hoop dat de test na je nod gewoon vet zwanger aangeeft. Linda ook voor jou nog hoop hoor, nog steeds geen rood is hoop.

Hier gaat alles zijn gangetje, heb me voorgenomen deze hele maand tot aan me NOd gewoon om de dag te klussen. dan zou het moeten lukken lijkt mij hihihih.
Omdat ik niet weet of me cyclus weer 32 dagen of nu 28 ofzo zal zijn. hebben we gewoon een mega klus periode hahaha. Als het net zo fijn blijft als gisteren avond dan heb ik geen probleem mee hihihih.

Verveel me een beetje, weet niet wat ik ga doen.

xxx Bambi

Hoi meiden

Hihi bambi, ben blij dat je genoten hebt !!!!!!!! Hoop voor je dat het zo blijft, kan me voorstellen dat het op een gegeven moment wat minder gaat worden pfffff. Ik ben nog ongie dus heb nog ff rust whahaha. Ff heel wat anders een kennis van ons zit nu op jamaica en daar komt vandaag orkaan dean aan land met kracht vier !!!! Pfff wordt er helemaal nerveus van. Ze moesten heel hun badkuip vol laten lopen zodat ze in ieder geval voorlopig drink water hebben ...... bah zeg. Haar moeder is werkelijk in alle staten ..... kan het me heel goed voorstellen als jij hier zit en je dochter met haar man daar. Ik hoop dat het goed afloopt, hou het nieuws angstvallig in de gaten ..... dus meiden duim ff mee ...... duimen we ook nog eens voor iets anders he hihi

liefs happy

hoi happy,

nou das niet niks, dat lijkt me voor een moeder echt mega erg als je kind ergens zit waar jij het niet helpne kan. hoop dat het allemaal goed komt zeg.

xx Bambi

Terug
Bovenaan