KLUSBABES 2

Hoi meiden,

allemmal schoongemaakt ?? Nou ik ook het huis is weer schoon, alleen zweet ik me nu rot, gatsie. Maar ik vind het heelijk als alles weer blinkt hihihi.

En ja de vakantie is geboekt JOEPIEEEEEEEEE !!!
KRETA Chersonissos here we come !!!!!!!!
Ben zo blij, eindelijk gelukt nog ff lekker weg met zijn tweeen.
Hihihih miss komen we wel met zijn 3e terug, want ben presie in me wacht week als ik terug kom, dus ben op vakanatie lekker vruchtbaar hahaha.
Ja miss is dit wel de laatste x . volgend jaar hoop ik echt een kleine te hebben en ik denk niet gelijk met een baby op sleeptouw naar een warm land te gaan.
Ik denk weer teveel door hahah.

xxx Bambi

he jacqi balen he weer ongi te zijn, bij mij is er nog niks te bekennen en ik voel me nog steeds niet lekker. ben nog steeds af en toe misselijk en heel lam in me lijf en erg moe,
bleh ga van de week toch voor de zekerheid nog 1 keertje testen, want je weet mar nooit haha

He bambi lekker hoor de vakantie geboekt, toch naar kreta lekker meid, en inderdaad misschien wel met z'n drieen terug dat zal helemaal tevreden zijn

wat is het trouwens rustig hier

xxx Linda

zo dames ik ga er weer vantussen want ik heb zometeen een feessie,
Allemaal klusse vanavond, ik ben vanmiddag al aan de klus geweest whaha

dikke  Linda
tot morgen

hoi meiden,

is indd rustig hier, tja als ik er ben dan is er niemand he. hahaha

He happy, zat net te bedenken, we hadden zoveel klachten voor onze NOD en we dachten het echt zwanger te zijn. indd raar hoe ons lijf ons voor de gek kan houden.
En met de RD zijn dan ook alle klachten verdwenen. Hormonen ??? of tussen de oren ??? geen idee
Weet je nog die koffie van mij. Ik kon het echt niet drinken. heb meedere pogingen geddan omdat ik dacht dat het tussen de oren zat. maar het was gewoon smerig. En toen ik ongie werd, alle klachten als sneeuw door de zon verdwenen. Ra ra  hoe kan dat.

Ach volgende maand zullen we wel zien. Ga me enorm verheugen op me vakantie en lekker veel klussen. maar 1 ding ga ik missen en dat is jullie geklets meiden. jeetje a;s ik een week niet kom moet ik eerst een miljoen berichten lezen.hihih

suusje jij ging toch naar tenerife he. of heb ik het mis ??? Waneer ga je?? dan ben ik gelukkig niet de enige die een boel moet bijlezen hahahah.

Maar voorlopig ben ik er nog we gaan pas 31 aug. weg midden in de nacht . pfff das minder of beter want dan heb je nog wat aan je dag daar.

nou ga ff lekker frietjes eten. mmmmm.
tot zo.

xxx Bambi

@Bambi: lekker dat de vakantie geboekt is. In vakantiesferen zal het klussen  vast nog beter gaan!  

Ik ben op het moment mijn werk aan het voorbereiden voor maandag. Sta voor de klas en heb net 6 weken vakantie gehad. Maandag komen de kids weer en ik zal toch een dagvulling klaar moeten hebben. Ik heb het de hele vakantie uitgesteld, maar nu moest het toch echt!

xxx

Hoi allerleukste meiden van dit forum!!!!!!

Allemachtig zeg, kan het hier echt niet meer bijhouden pfffff

@chris; bedankt meid, had het idd niet verwacht. Ben zwaar in de maling genomen

@kleintje; jij ook bedankt meid, was wel even kl*te ja. Wel gezellie onze nod zo dicht bijelkaar, we slepen ons wel weer door die dagen heen he!!!! Succes met klussen want, zag dat je ongie voorbij was ....

@kruimels; knap hoor van je ....ik hou je in de gaten. Fijne dag vandaag en nacht natuurlijk!!!!!!! Zal wel lukken he ..... heel veel plezier

@miekje; Was zeer zeker even flink balen ja......dat je lichaam je zo voor de gek kan houden zeg !!! Jij ook heel veel succes met klussen he       doe je best!!!!

@suuzje; jeetje wat verschrikkelijk spannend he........ wie weet, zal blijven duimen voor je hoor !!! Wat zal jij na je vakantie hier veel moeten bij lezen...... Als je terug komt zitten wij bij klus babes 14 whahaha

@jacqy; joh wat vervelend dat je zo heftig ongie bent zeg, bij mij valt het gelukkig wel mee. Sterkte meid

@linda;Heb je heeel goed je best gedaan vanmiddag? Moest op mn werk nog aan je denken ........ keek vanmiddag op de klok en dacht .... die lin is nu heeeeel druk bezig hihi. Ben wel benieuwd hoor als je gaat testen,omdat je ook je klachten nog hebt !!! Ik blijf trouw voor je duimen hoor .......

@bambi; jaaaaaaaaaaa, lekker op vakantie,das pas een fijn vooruitzicht en ..... ideale klus omstandigheden hihi. Het is idd heel raar dat we zo veel klachten hadden he, bij mij zijn ze ook weg, moest vanmorgen ook niet overgeven, snap je toch niks meer van. Ik ga de volgende ronde wel minder waarde hechten aan mn klachten want, het zegt toch niks !!!!!! We hadden echt alle symptomen en toch staan we op de wolk met   zo n rood klote poppetje .......... maar we gaan ervoor he, we gaan klussen tot we er bij neer vallen ( en moeilijk gaan lopen whahaha )

Roos en sterretje; spannend nog voor jullie, blijf duimen hoor. Voor degene die ik vergeten ben       sorry sorry maar kan het ff niet bijhouden.

liefs happy

whahahaha happy . tot we moeilijk gaan lopen , das een goeie. Ik moet zo hard lachen heb er tranen van in me ogen. whahaha.

Echt meiden het is zo mega gezellie hier. en de meeste van ons zijn rood geworden en zitten lekker dicht bijelkaar volgende maand. kan een leuke en spannende boel worden hier.

xxx Bambi

Hey bambi

Het is hier idd mega gezellig !!!!!!! Vind het ook leuk dat we volgende maand allemaal vlak bij elkaar zijn met onze nod ( lopen er rond die tijd 10 meiden schraal rond whahaha )Rustig hier he

xxx happy

Terug
Bovenaan