KLUSBABES 2

Hoi bambi

Nou dat hoop ik ook. Wel heftig hoor voor die ouders en voor hun natuurlijk ook. Ze mogen ook hun hotel kamer niet meer af sinds gisteren ochtend zodat als er wat is iedereen te bereiken is ....... Ga om een uur of vijf naar mn tante en daar zijn hun dan ook   bah zeg wat een rot situatie. Heb net ff gegoogeld maar als je dan al die filmpjes zie krijg ik nog mee de zenuwen. Afwachten dus.......... verveel me ook trouwens

xxx happy

Ik hoorde jullie over angst voor de bevalling. Nou het lijkt mij ook geen pretje hoor ik vindt het ook echt wel eng.
Het is natuurlijk zo dat het er "gewoon" uit moet maar het lijkt mij zeeer pijnlijk en een paniekerige ervaring je hebt geen controle over wat er gebeurd.
maar ik heb het er voor over ik moet nu wel hahahaha gelukkig!!

@bami: Lekker man naar de canarische eilanden geniet ervan.
@ happy: Ik hoop dat het al wat beter met je gaat!

Sterkte alle dames die nog moeten testen, spannend.
En de klussers have fun met klussen en de beentjes de lucht in he!! hahahaha.
Blijf jullie volgen, soms ik typ ik wel niks maar volg jullie toch.

XXX Dees

Hallo Kletsmajoortjes!!

Even een kort berichtje van deze kant.

Mamaroos: vaaaag, ik heb echt werkelijk geen idee. Heb je nog een ander merk test in de kast liggen?? Of kan je je nog inhouden een andere test te gaan doen?

Veel plezier iedereen vandaag!!

X Pip

hey dees

Gaat weer goed hoor. Viel even flink tegen maar het is nou een maal niet zo dus, straks weer flink aan de klus hihi. Leuk dat je af en toe nog meekletst !!!!!!!

xxx happy

he dames,

ik heb nog gekeken van roos haar stukje dat ga ik zo effe doen.
ik lees net dat jullie het over de bavalling hebben. Het is geen pretje maar ja het kind moet eruit haha.
Ik had een hele snelle bevalling, in het ziekenhuis hadden ze me vliezen gebroken en toen kwamen de weeen en al met al een uurtje later was mijn zoontje er al. maar ik heb wel pijn geleden hoor want normaal heb je weeen van een uurtje of 12 en ik had dat in een uurtje tijd. maar je bent het echt zo vergeten hoor whahaha.

hoi dees,

Ik ga naar kreta hoor, maar geef niks is evengoed lekker hahaha.
Ik heb er eigelijk nog niet bij stilgestaan over de bevalling, tja het hoort er bij , zal wel ff geen pretje zijn nee, maar ben er niet bang voor. Ik hoop dat ik net zo mag bevallen als me moeder me schoonmoeder en me schoonzussie, allemaal vrij makkelijk gegaan. Dus heb ook niet echt erge verhalen gehoord. Hoop ze ook niet te horen whaha

succes ermee.

xx Bambi

Jeetje dat is behoorlijk zenuwslopend...Voor hun daar...maar zeker ook voor de moeder hier! Hopelijk waait "die wind" snel over zonder al te veel kracht!

Ik heb nog een predictor liggen! Maar die bewaar ik braaf tot volgende week zaterdag! Mat care zijn van die testjes die je vanaf zes dagen voor je NOD kunt doen! Ik zal ze niet meer kopen! Zo vaag!

Linda we gaan er nog voor deze maand! Toitoitoti! Het kan toch niet zo zijn dat het alleen bij Bieb raak is deze maand!

En over de bevalling gesproken! Ik heb het du al een keer mogen meemaken! En weet je wat het is...tijdens die negen maanden zwangerschap groei je echt naar de bevalling toe! Op een gegeven moment ga je je er zelfs op verheugen! Heel raar vond ik dat! En pijn...hmmmm tja! Mijn vliezen waren gebroken en pas 15 uur later begonnen de weeen...Vanaf het moment dat de vliezen breken slaap je dus niet meer....Maar goed om een lang verhaal kort te maken! Mijn ontsluiting schoot niet op...Zat na heel veel uur nog op3 cm. had al 24 uur gebroken vliezen   n moest dus naar het ziekenhuis! Daar kwam ik ook niet verder..De pijn van de weeen was nog wel op te vangen! maar toen heb ik een ruggenprik gekregen1 Vanaf toen vond ik het echt 1 groot feest! Ik had vanaf toen weer praatjes...en zei gelijk..zo wil ik er nog wel 3` Haha Nog een half uurtje persen was ons kleine mannetje er!

Ik zou het zo weer doen! Maar probeer je vooral niet in te denken hoe jouw bevalling zal verlopen, want het gaat toch altijd anders dan verwacht! Probeer vertrouwen te hebben in moedertje natuur! Een leuk boekje vond ik " Duik in je ween"!

Roos

he roos, voor jouw wordt het ook spannend hoor voor de test, ik ga misschien woensdag weer testen en dat is dan de laatste test die ik doe hoor

jij hebt ook geen makkelijke bevalling gehad zo te lezen jeetje dan mocht ik blij zijn met mijn bevalling ondanks het creperen, ik had weeen om de 30 seconden en daar zaten geen rustperiodes tussen ik had op een gegeven moment hyperventilatie omdat het niet was op te vangen, en mijn man was onderweg naar het ziekenhuis dus ik lag daar effe alleen te creperen haha. maar inderderdaad ik zou het zo weer doen.

oja happy heb het heel gezellig gehad gisteravond. effe lekker je verstand op nul zetten. ook wel weer eens lekker. Gaat ie met jouw nog een beetje?

xxx linda

Terug
Bovenaan