KLUSBABES 2

hoi happy

mijn man heeft ook een stukje kraamkamer gekeken en die zegt moet je nagaan waar wij naar moeten kijken als jullie aan het persen zijn hahaha

ik zei ja jullie hebben het zo zwaar tijdens onze 9maanden zwangerschap , weeen opvangen en persen whahahah

Ola

Hey bieb ben blij om te horen dat alles goed met je gaat. Hihi heb je een zweet reet ..... ach hoort er bij he al die rare fratsen ..... Lin, ik ging echt haast over mn nek met die vrouw met die vleesbomen ..... wat zielig he wat die kleintjes al allemaal mee moeten maken. Zat te janken toen die kleine door haar moeder van de beademing werd gehaald. Het is idd een mooi programma, af en toe kijk ik gewoon niet

xxx happy

hallo hallo

het is gewoon wel de realiteit wat of er gebeurd en met de vleesbomen heb ik even niet gekeken want dat vond ik veel te bloederig.
haha

Hey lin,

Hier zit ie ook mee te kijken, hij viel nu al haast flauw pffffff. Ik zet jullie wel allemaal naast me als het zo ver is, weet ik zeker dat ik amper merk dat ik bezig ben, met al dat geklets hihi

xxx happy

hahah dat is wel goed dan staan wij jouw wel bij tijdens de bevalling maar dan moet je man wel meekijken en puffen we moeten ze het natuurlijk niet al te makkelijk maken
haha.

ik moet weer stoppen want mijn lieve zoontje is wakker geworden.
ik kom vananvond nog wel even buurten

xxxx linda tot vananvond

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 21:35:29'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  
19)
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)Chris, 6e ronde
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Helaas, gisterochtend kwamen ze weer. Altijd regelmatige cyclus en nu na 23 dagen? Ben voor nod maar van 28 dagen uitgegaan.
@bieb: wat een scheetjes van een katten.
@happy: de laatste wijziging in de roze wolk hebben we blijkbaar op t zelfde tijdstip gedaan. Ik dacht toch zeker te weten de ronde erbij te hebben genoteerd

Linda misschien is het vierkantje wel symbool voor een vierling??
Kruimels weet je al wanneer je gaat testen (of heb ik eroverheen gelezen?)
Rimske: Toi,toi,toi dinsdag.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan