KLUSBABES 2

Ik hoop dat je je alweer iets beter voelt. Ik wel. Ben vandaag lekker aan het luieren, nadat ik wat taken in huis had gedaan. helaas, dadelijk weer verder. bleef het maar schoon, zonder dat je er iets voor hoefde te doen .
liefs, sterretje

Zo ben ik idd oom opgevoed hoor !!!! Wel fijn he, ik voel me weer prima. Viel van de week echt even heeeel zwaar tegen, maar het is nou eenmaal niet zo, dus weer positief verder he. We gaan ervoor deze ronde ......... hihi

liefs happy

inderdaad.
effe een vraagje, je hebt soms een plaatje uitvergroot in je berichtje, hoe doe je dat?

Je plaatst gewoon je plaatje en dan klik je met je rechter muis knop erop   dan krijg je een tabel en als je daar de (geloof ik) onderste twee getallen veranderd kan je hem vergroten. Snap je het? Ik hoor het wel

zijn idd de onderste twee getallen

he lekkere kletskousen,

Wat een verhalen weer als je een nachtje weg bent geweest.
Ik heb begrepen dat een paar van jullie niet mee hebben gekregen dat ik nog geen rdtjes heb, maar ook nog niet getest heb, bang dat ik weer veel te vroeg ben.
Ik heb dus een onregelmatige cuclus.
Zit nu op dag 31 dus het lijkt wel gunstig, maar ja ik ben vanaf woensdag/donderdag pas geruster als er dan nog geen rooie duivels zijn.
Jammer voor je sterretje dat ze bij jou er weer zijn, heel erg veel succes de volgende ronde.
Ik hoop dat het verder met iedereen die ok weer ongi is geworden weer een beetje gaat, gewoon weer lekker aan het klussen gaan.
Het is vanzelf een keer raak meiden!!!! ik weet het zeker.
knuf kruimels

hey kruimels

Heb je het leuk gehad? Wat spannend joh   nog steeds geen rd s. Ving het knap hoor van je dat je nog niet hebt getest!!!!!!! Hou ons op de hoogte he...... ik blijf duimen meid

xxx happy

Spannende spannend spannend Kruimels!!

Volgens mij is echt iedereen lui vandaag! Voor mij is het iig lang geleden dat ik zo'n luierzondag had. Heerlijk!!

Ga nu ff bbq-en (over van gister) bij mijn ouders. Tot vanavond!

X Pip

Terug
Bovenaan