KLUSBABES 2

Megakletskousen zijn we wahahaha. Ik vind het zooo gezellig! Niemand weet dat we voor een kindje gaan (alleen mijn schoonzus weet dat ik ben gestopt met de pil maar heb het meer onder het mom "regelmatige cyclus krijgen" gegooid). Het is echt heel fijn om het hier met andere mensen over te hebben dan alleen je man.  

Toedels kletskousjes!!

Hoe moet dat nu met de roze wolk dames? Kan die hier heen verhuisd worden?

Hey pip

Nou wat een lulla s zijn wij zeg !!!!! Het is gewoon fijn dat iedereen in hetzelfde schuitje zit he. Had het vandaag ook na mn werk, heb mn vriend gebeld of hij me kwam halen. Ik zeg ik wil ff naar de meiden toe hoor want jullie weten hoe ik me op zo n moment voel !!!! En het heeft gewerkt hoor, wat een hoop reakties zeg en allemaal zo lief !!!!! Nu gewoon weer positief aan het denken ..... mijn tijd komt wel .... en die van jullie ook

xxx happy

Hey essy

Ja dat moeten we even aan onze crea bambi vragen maar .... die is ff spoorloos !!!!

liefs happy

Ik bedenk me net dat ik meer van jullie weet dan jullie van mij! Bijna iedereen heeft leuke dingen over zichzelf verteld maar ik nog niet....komt ie:

Sinds 26 juni ben ik met de pil gestopt om zwanger te worden. Mijn man en ik zijn 2,5 maand getrouwd en wilden eigenlijk niet zo snel na ons trouwen voor een kindje gaan omdat iedereen dat "verwacht" en wij dat zooooo stom vinden maar het gevoel is sterker dan onze eigenwijsheid. We gaan er voor de 100% voor en willen dit heel graag!

We zijn 6,5 jaar samen, wonen 4 jaar samen en dus 2,5 maand getrouwd. Samen met onze 2 katten, konijn en vissen in de vijver wonen we in het mooie drenthe. Een leuk rijtjeshuis in een gezellige woonwijk.

Ik ben 24 (bijna 25) en mijn man is 28 (en een half)  en zijn streven is om voor zijn 30ste papa te zijn, dat moet nu toch helemaal goedkomen hoop ik!!

Wie nog meer wil weten: vraag maar raak!!

X Pip

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)Sterretje
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan