KLUSBABES 2

vind ik ook hoor happy. het moet er gewoon uit. maar ik hou niet van bloed en pijn hahahaha.

Waar is de rest eigenlijk?

ik hou sinds vandaag helemaal niet meer van bloed!!!!! hihi. Weet ook niet waar ze zijn, toch niet iedereen aan de klus he

xxx

Liggen allemaal nog met dr kont op een kussen en de benen in de lucht !!!!!!!

he meiden,

ik heb het nieuwe forum gevonden, zo he ben er effe een paar uurtjes niet en alles is al vol geluld haha.
Hoe gaat het met je Happy, ben je al een beetje rustiger geworden. ik hoop het wel. en wat ontzettend lief van je tante dat ze je mee uit eten neemt, en inderdaad voor je tante haar portomonnee is het niet te hopen dat ze dat dan iedere maand doet whahaha

Roos jammer dat de test negatief was, maar wat je zelf al zegt het was nog wat aan de vroege kant, hopen dat zondag wat beter gaat,

Ik ga zo slapen en voor morgen hopen op een klein wondertje als ik de test ga doen.

Kregen plotseling bezoek. Maar ben er weer hoor. Was wel weer flink bij lezen zeg en dat in een paar uurtjes tijd.
@Happy: Wel kei leuk van je tante, echt erg bemoedigend lijkt me.
@Roos: Nog niet te down zijn, kan nog van alles gebeuren. Sommige vrouwen testen nog niet eens positief wanneer hun NOD is en een week later wel. Dus kan  nog van alles gebeuren.

Groetjes, Linda

dat vergeet ik natuurlijk weer, welkom Linda 2 haha wel raar om je eigen naam neer te zetten.

xxx van Linda 1 whaha

Hoi lin,

Wat een gelul hier he ...... vind het idd ook heel lief van mn tante. Ik zei ook tegen haar als het nog een jaar duurt kan je straks een lening afsluiten hihi. Ga jij maar lekker slapen dan is het sneller ochtend. Spannend hoor, ik was net van mn zenuwen af maar krijg ze nu weer   heeeeeeel veel succes meisje, je hoort me nog voor ik ga werken

xxx happy

Terug
Bovenaan