KLUSBABES 2

Jaaaaaaaaa....ik heb ook het nieuwe forum gevonden!

Hmmmm, weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen!
Tuurlijk teleurgesteld...maar ja zget het iets dneken jullie?
Nu etsten 23 aug NOD?

Roos

@essy82: welkom welkom (sorry voor mijn late reactie).

Ook ik ben heel bang voor de bevalling, misselijkheid in de eerste 3 maand en alle pijntjes die erbij horen. Ik ben panisch om te kotsen dus als de dood dat ik misselijk zal zijn tijdens een zwangerschap.

Ach ik denk maar zo: het is voor het goede doel. En van zwanger zijn en kinderen baren ga je in principe niet dood. Het zal vast verschrikkelijk veel pijn doen maar met een beetje girlpower moet dat goedkomen!!

En een zwangerschap is maar 9 maand dus altijd. Het kindje is daarna wel voor altijd en zal alle pijn en stomme dingen doen vergeten lijkt mij zo!!

X (bange) Pip

Hoi roos

Je kan er nog niks van zeggen joh. Het is nog 6 dagen voor je nod. Had het toevallig al vandaag geschreven dat mn ha zei dat het grote onzin is met die testen. Ze zeiden het bij de apotheek ook ....... je kan ze pas gebruiken vanaf de dag van je nod. Ik denk wel dat ze gelijk hebben hoor want ik zie hier haast niemand voor zn nod posi testen, allemaal na hun nod. Dus kop op he, kan nog alle kanten op hoor. Succes

xxx happy

Hey pip,

Als jij gaat bevallen komen wij allemaal op de gang zitten ...... girlpower genoeg !!!!!

liefs happy

PFFFFF ga ff douchen hoor, zit hier al heel de avond. Zie dat het al tien uur is  tot zo   toedeloe

Ik weet het ook niet hoor mamaroos....heb wel het gevoel dat er wat in het verhaal van de apotheker en ha van happy zit...

Zijn jullie niet bang voor een bevalling dan? inscheuren, inknippen en tig hechtingen enzo???

Hey Pip,

Fijn om te lezen dat ik niet de enige bangerik ben. Maar ben echt bang dat ik niet in staat ben om zo'n kleine eruit te krijgen .

Als ik even rationeel denk weet ik ook wel dat je er niet zo snel dood aan gaat, maar toch.
Komt ook omdat mijn zussen hele nare zwangerschappen (die mis gingen) en bevallingen hebben gehad.

Ach ik weet ook wel waar we het voor doen! Een klein lief hummeltje

Hoi meiden

Zo, ik ben weer helemaal schoon !!!! Ik ben niet bang voor de bevalling hoor, terwijl ik toch best een schijterd ben. Ik zeg maar zo     wat erin gaat moet er ook weer uit whahaha. Je moet maar zo denken, het lukt iedereen en even pijn ..... dan zie je je uk en ben je alles weer vergeten. Hihi misschien lig ik wel te krijsen als een speenvarken ....

liefs happy

Terug
Bovenaan