KLUSBABES 2

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:30:24'));

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 11:20:08'));

quote: chris78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 08:05:53'));

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 14:26:45'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 21:35:29'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  
19)
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8) Mootje 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

@kruimels:  Balen  zeg dat de  toch zijn geweest.
@rimske: veel succes morgen!!!
@linda: spannend!!!

statistisch gezien hebben we elke ronde alleen  maar meer kans! Dus bieb: je had een lot uit de loterij.    Ik hoop dat we je snel mogen volgen, maar met de tips van bambi en happy komen we al een stuk verder.  

@rimske: ze zeggen dat cranberry-sap goed helpt tegen een blaasontsteking. (ik weet alleen niet meer precies wat en hoe).
liefs,
          sterretje

Zo, aan het werk en zeer rustig. Alle patienten slapen lekker.............
Tja, die tips die ken ik idd, maar weer eens mee beginnen, maar ik vind het zo zonde van alle spermaatjes...........moet ik de trap af, en weg is de hele handel, zo leeg gelopen.............jammer toch?? Whihihi!!!
ik hou jullie op de hoogte...........welterusten altesaam....
Kus Rimke

Goedemorgen meiden,

Jeetje wat is het hier stil zeg!!!!! Zeker allemaal aan het werk. Ik werk 4 dagen in de week, van woensdag t/m zaterdag, dus heb altijd lekker 3 dagen achter elkaar vrij !!!! Deze week ben ik ook lekker zaterdag vrij heerlijk zeg, maar drie dagen werken. Jullie met die bevallingsverhalen, heb er gewoon over gedroomd zeg..... ik was zwanger, maar de baby kon er niet uit.... die was 20 pond whahaha, kwam er bijna uitlopen joh met 20 pond. Hoe kom je erbij he......was blij dat ik wakker werd!!!!!

liefs happy

goeiemorgen meiden

jeetje he wat zijn jullie gisteravond lekker aan het kletsen geweest.
Ik heb de test gedaan en harstikke negatief, jammer maar helaas, nu maar hopen dat me ongi snel komt dan kan ik me aansluiten bij het september gebeuren

xxx linda

Hoi lin,

Verdorie meid, wat vind ik dat nou verschrikkelijk rot voor je zeg. Wat is dat toch met ons ...... Ik had echt goede hoop voor je en had het je zo verschrikkelijk gegund. Snap wel dat je nu wil dat je ongie komt, kan je tenminste weer verder en weet je zeker waar je aan toe bent he........ Sterkte lin, het is toch ff een domper he, vind het echt heel rot voor je

dikke kus happy

dank je voor je lieve woorden

Ik blijf positief en ik heb nu die homeopatische druppels weer genomen dus ik hoop dat dat mijn ongi bevorderd en dan gaan we gewoon weer voor de volgende ronde.

xxx linda

Terug
Bovenaan