KLUSBABES 2

Ja, heb nog steeds bij vlagen heel erge buikpijn, straalt uit naar mijn onderrug en liezen. En mijn benen lijken net alsof ze niet bij mij horen, zo heel erg moe en pijnlijk soms.........is om dol van te worden.
Nu denk ik dat ik ook weer een urineweg infectie heb, voor de 600ste keer dit jaar. Effe een lullige vraag, weten jullie dat: als je veel blaasontstekingen hebt, kan dat dan ook aan de partner liggen? (niet soa's en zo, want dat hebben we allebei laten testen). Maar goed, genoeg gezeurd.
Tja, mijn mannetje is steward bij de KLM (en   geen homo!!!), en is dus heel vaak van huis, ik vind het af en toe wel lekker hoor, blijft het huis tenminste schoon als ik het net gedaan heb!!! Whiihihi. Nee, hou veel van hem, maar is goed voor de relatie, hij zijn vrijheid, ik ook. En het voordeel is dat wel vaak door de weeks samen vrij zijn, en hij is nu wel 6 dagen weg, maar de hele volgende week vrij, en ik op twee dagen na ook!
Alle nadelen hebben zijn voordelen zullen we maar zeggen.

Hey rimke

Verdorie zeg, wat vervelend dat je nog zo n last hebt zeg en dan ook misschien nog die infectie, zit ff niet mee he. Moest erg lachen om je opmerking dat hij geen homo is !!!! Je hebt wel gelijk hoor, je vrijheid is ook belangrijk. Ik ben ook wel iemand die zijn eigen dingen wil doen zonder mn vriend en hij heeft dat gelukkig ook wel ...... Het weekend ggan ze waarschijnlijk weer met zn allen ergens vissen en dan geniet ik ook wel hoor..... ga lekker zaterdag shoppen met mn nicht, moeder en tante, lekker hapje eten en daarna duik ik ff lekker de kroeg in ....... doei meisje x

liefs happy

Hebben jullie dat gelezen, er is een happy 2  zwanger in de eerste ronde, had beter happy 1 kunnen zijn he meiden hihi

xxx

hoi rimke,

Alvast succes voor morgen bij ge GYN,

He ik had ook vaak een blaasontsteking en soms een schimmel infectie. Mij werd toen aangeraden naa de sex meteen te gaan plassen en evt.de boel beneden schhon te maken. geen idee of je er wat aan heb, maar sinsd ik dit dus doe geen last meer. yes.

Wel rot dat je nog steeds hevige buikpijn heb. hoop op een snelle oplossing.

ga nu weer ff tv kijken kom zo weer buurten.

xxx Bambi

ja, idd. Netjes het rijtje afwerken. Eerst 1 en dan 2. Al gun ik het Happy 2 ook wel (net als ik het mezelf ook gun, wanneer Linda niet zwanger is).

Heb ook gehoord dat je het beste naar de wc kunt gaan na de sex, maar dat schoonmaken niet echt goed is als je een kindje wilt. Je spoelt dan namelijk het slijm weg die bij je eisprong er juist voor helpt dat de sperma 'omhoog getrokken' wordt. Wat ervan waar is weet ik niet, maar is wel even overwegen waard. Elke keer blaasontsteking is ook niks.
Groetjes, Linda

He meiden!

linda, spannend joh! morgen testen, ga nog meer voor je duimen!
Rimke, succes morgen
kruimels, balen zeg. hoop voor je dat het niet doorzet!
Met de rest ook alles goed?
Hier alles rustig.. Ben allang blij dat de rode week weer voorbij is. Net even een berg strijk weggewerkt! BAH! maar nu lekker relaxen!
Morgen heeeerlijk vrij!!!

Liefs Jacqy

Rimke: succes morgen bij de gyn. Hoop dat er iets uitkomt wat te gebruiken is.
Linda: succes morgen met testen, voor je. Want wie het eerst komt, wie het eerst maalt en ik heb niet veel zin om lang te wachten met zwanger worden.

Bieb: Kei goed trouwens dat je je hebt opgegeven voor moeders voor moeders. Als je daar andere vrouwen mee kan helpen die ook zwanger willen worden maar niet kunnen... Niks zo mooiers om met zijn alle zwanger te kunnen zijn.

Ik ben er weer vandoor. Welterusten allemaal voor straks en tot morgen.

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan