KLUSBABES 2

Hoi linda 2,

Ja ik bedoel natuurlijk niet de hele boel van binen reinigen, gewoon goed afvegen die handel hahaha, moet voldoende zijn en de rest piesen we eruit hihihi

xxx Bambi

Hee Linda...Succes morgen met testen! I We duimen hier voor!

Morgen kan ik zeggen dat overnmorgen mijn NOD is...Klinkt al wat dichterbij!

Roos

Hoi, kon t toch niet laten:
Rimke: een oud-huisgenootje van mij had ook altijd aan de lopende band blaasontsteking als ze haar vriendje na een maand ofzo weer zag. Ze dacht dat haar lichaam "gewoon" weer aan dat van hem moest wennen. Hij  is afrikaan en moest  nederland uit vanwege de verblijfsvergunning.  Honderden euro's spendeerde ze aan telefoongesprekken en als hij weer terugwas dan gingen ze er nonstop voor.. Ze zijn getrouwd maar ook weer gescheiden: hij ging vreemd.
Hee, ik wil je niet ongerust maken hoor! Wie weet was hij toen wel trouw, en pas na het huwelijk niet meer. Ik weet het niet, waarom schrijf ik dit nou?!

Rimke!!

Spannend hoor morgen. Kan me voorstellen dat je vanalles bedenkt dat je kan hebben. het is afwachten waarmee de gyn   komt en wat eraan te doen is en of je daarin mee wilt gaan nu (hormonen oid). Spannend!

Blaasontsteking kan zeer zeker te maken hebben met je partner. Er wordt idd geadviseerd om na de sex te plassen. Ik doe dat nu niet ivm "leegloop" dan wahaha. Maar ik maak het wel een beetje schoon met en washandje zeg maar.

Laat je morgen even horen hoe het is gegaan?

X Pip

Chris, blaasontsteking hoeft niets met soa's of vreemdgaan  te maken hebben hoor. Het is gewoon een reactie. Ik ken ook iemand die alleen blaasontsteking had als haar vriendje er was en ze dus sex hadden maar toen ze na die tijd ging plassen en schoonmaken was kwam het nooit meer.

hoi pip,

ja zo had ik het ook, nu al zeker een jaar ofzo geen last meer van.

xx Bambi

Meiden, ik ga mn bedje in .......tot morgen
Lin succes he ....

xxx happy

ik ga ook me bedje in. morgen weer werken.
linda succes met testen morgen. we leven en lezen mee.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan