Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Linda veel plezier!! tot maandag

Happy; gef. met de nieuwe auto! en nu maar lekker crossen!
Joehoe; je vader heeft geplast!

Pipstip: ik hoop dat jij meer geluk hebt met je sollicitatie. Ik heb eigenlijk verder niet meer gezocht naar een vacature

En ben je al ong??? kan je tenminste straks weer gericht klussen

Ga even de roze wolk ophalen

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
Renée eerste afspraak gynaecoloog.
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

dames die al eens naar de fert, arts zijn geweest...

krijg je bij 1e onderzoek een inwendige echo? En weet je of hij dan kan zien of je dag ervoor gesext hebt? Volgens mij heb ik t idee dat mijn eitje eraan komt, dus wil vanavond wel sexen. Maar vindt het zo raar idee als hij dan ziet dat we gesext hebben (aan achtergebleven sperma bijv)

He meiden!

Happy, wat leuk een nieuwe auto gekocht! Gefelciteerd ermee! Allemaal een laguna geloof ik he?! en wat goed dat je vader weer lekker thuis is zeg! Heerlijk! Hoe is het met je bloeddruk? En al flink aan de klus? hihi

Kruimels, gek he dat er dan opeens een kleintje in je groeit? Lijkt mij ook heel raar en bizar! Is je mannetje nu extra lief voor je??

Linda, bijna weg, lekker hoor! Even lekker relexen en er tussen uit. Gaan jullie met zn drietjes of met nog meer? Ik ga met pasen waarschijnlijk een weekendje weg. Heerlijk!

Pip, ongie komt er bijna aan las ik. Fijn hoor na al die tijd! En dan lekker aan de klus!

Sterretje, handig dat je alvast een nieuwe slaap houding hebt aangeleerd! hihi, dat zal ik dan ook moeten doen!

ehm.. verder ben ik het vergeten geloof ik. Maar jeetje wat gaat dat hard zeg! nummer 20 alweer!
Hier alles goed. Zit op t wachtbankje...

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

He bieb,

Volgens mij kunnen ze dat wel zien hoor. Maar dat maakt toch niet uit. Als je ei er aan komt zou ik m gewoon proberen te benutten hoor!
Zo iemand heeft al zo veel gekke dingen gezien, dit is waarschijnlijk dan helemaal niet bijzonder!

Liefs Jacqy

Net belde mijn zus op, dat ik zaterdag echt goed moet kijken voor een jurk. Die van vorige week was supermooi maar ook echt duur. Uit haar woorden proefde ik dat jurk iets te duur was. Dus ik zei al, wat kost ie dan, want zij weet t ook. Wilde ze niet zeggen. dus ik zei, ik weet t denk wel ongeveer, dus ik zei van 1700-1800 euries. Ja dus. Phoe is ook wel echt duur belachelijk. Weet ik zelf ook wel, daarom ga ik ook even verder kijken. Mijn moeder heeft wel gezegd dat   ik m mag kopen, en ik weet dat ze t nu kan betalen, maar toch...
Ik ga t er toch nog even met moeder over hebben wat zij zelf in gedachten had eigenlijk...
Het is wel DE dag van mijn leven, maar het is wel zo dat ik jurk maar 1x zal dragen....

wat vinden jullie??

Zo we zijn weer ge-upt. Er wordt de laatste tijd weer veel gepost en we zakken vaak al snel in het lijstje.

@happy: hechtingen vergeten????? Alsjemenou? En vorige keer was er toch ook al iets mis gegaan of vergeten? Gelukkig mag zijn katheter er uit. Gefeliciteerd met de megane, welke kleur heeft ie?

@bieb: Poeh, dat is even een prijs zeg. Maar een soortgelijke jurk moet er wel te vinden zijn. Heb je al op internet gekeken. Sommige zaken hebben hun assortiment op internet staan.

@linda: have fun

En toen was ik het alweer vergeten

Terug
Bovenaan