Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

He meiden!

zo ik zat ook  Grey's Anatomy te kijken! Heerlijk hoor!

Rimke, lekker aan t pendelen? Durf het nog steeds niet aan..... Ben veel te bang dat ik teleurgesteld word..

Happy, jij moet deze maand flink aan de klus hoor! Hoop dat het klopt!

Mamoetje, lekker dan met de auto! Gelukkig was t alleen koelvloeistof!

Pip en kruimels, waar wonen jullie dan? (welke stad)

Liefs Jacqy

Linda; jij ook welkom terug! Fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad. Wel weer klote dat je je been gekneusd is. Ik geloof dat wel onszelf beter de kneusbabes kunnen noemen haha
In ieder geval rustig aan hoor (ja, zal ook niet anders kunnen denk,...)

Happy; spannend, bijna je nieuwe auto. Lekker crossen straks
Wil je hier ook even wat kasten opruimen!

Mamoetje; ik zou toch maar je auto APK keuren, straks nog een boete erbij!

Rimke heeft weer gependeld! ik ben benieuwd!!! April voor mij! Heb mijn NOD eind maart, maar dan test ik natuurlijk pos. in april haha
Voor happy wordt t dan ook spannend in maart...

Mamoetje; mijn vriend heeft het nu ook de hele tijd over junior haha. Zo van, dan loop ik straks met junior in de stad enz enz haha grappig

He voor alle zwangeren onder ons!! Wij willen buikfotos zien!!!

Ohhhh jacqy, is toch leuk juist !!!!! Als je het niet wil moet je het niet doen hoor, zo bedoel ik het niet hoor .........Ik vind het zelf wel heeeeel leuk. Toen ik pas in de tweede ronde zat heeft er al iemand maart 2008 voor mij gependeld. Vond ik toen heel erg want dat was bijna een jaar wachten. Heb toen wel gezegd als ik dat op papier kan krijgen vind ik het prima....haha. Rimke heeft voor mij ook al 3x maart gependeld, maakt het toch extra spannend ......

Kussss happy

Terug
Bovenaan