Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Joehoe, gesprongen eitjes! Grappig dat je dat zo goed kan zien (het gele lichaampje ofzo blijft dan over ofzo toch?

En de andere onderzoeken naar voren geplaatst....vervelend dat je meer last hebt. Ook al ga je er vanuit dat het allemaal goed is het lijkt me toch wel spannend.

Happy, hier ben ik!

He bieb, vervelend dat je er meer last van lijkt te hebben! Verstandig van je dat je morgen al die holter doet. En een echo gehad, en op het juiste moment geklust! Hoop voor je dat het raak is!

Hoop ook dat ik goed heb geklust deze maand.... nog 1 week wachten..... duurt allemaal veeeeeeeel te lang!

Doe ik ook niet.. maar wat ik van happy begrijp is dat 3 verschillende mensen voor haar hebben gependeld..

Maar is wel mooi dat je dat "kan".. Ik ben zelf vrij bijgelovig en geloof ook echt in dat soort dingen.. maar ben wel realistisch genoeg om te weten dat het net zo goed ook ernaast kan zitten..

xxx mamoetje

Hey mamoetje, er hebben niet 3 verschillende mensen voor mij gependeld hoor !!! In mijn tweede maand heeft er een yasmine voor me gependeld er die zei maart 2008. Rimke heeft nu 3 x voor me gependeld en daar kwam 3x maart uit !!! De eerste keer volgens mij een meisje, vorige keer een jongen en nu een meisje. Yasmine had ook een meisje voor mij gependeld ........ach dat maakt niet uit, laat het eerst maar eens raak zijn he haha

Terug
Bovenaan